Tényleg ez kell a nőknek? Különleges reklám számol le a sztereotípiákkal
Ti is unjátok már a nőknek szóló sztereotíp reklámokat? Végre egy cég úgy döntött, máshogy szól a nőkhöz, szakítva a megszokott rózsaszín csili - vili kommunikációval.
A Porsche Hungária szerint a Škoda márka még mindig inkább a férfiak körében ismert, ezért új programot indítottak, amivel a nőket célozzák meg.
Ezzel együtt a nőkkel szembeni sztereotípiákkal is le akarnak számolni,
már az első kampányvideójukban is azt figurázzák ki, ahogyan más reklámok próbálnak a nőkhöz szólni.
VIDEÓ - Megmutatjuk, mi kell a nőknek!
A kampány központi eleme egy mikrosite, ahol folyamatosan bővülő tartalmakkal találkozhattok, például havonta jelentkező, rövid videóinterjúkkal, amikben Ábel Anita beszélget érdekes és erős nőkkel, többek között kaszkadőrrel, hegymászóval, tetoválóművésszel.
A honlapra felkerültek a Škoda női értékesítőinek elérhetőségei is, így, aki ha hozzájuk szeretnétek fordulni segítségért, megtehetitek, és tesztvezetésre is jelentkezhettek.