Megtámadták a hűtlenséggel viccelődő hirdetést, el is távolítja a cég
Mi is megírtuk, hogy elég furcsa módját választotta az Oázis Kertészet annak, hogy Valentin-napi akcióját reklámozza.
"A hűtlen szerető" címmel ellátott hirdetések azzal csábították a férfi vásárlókat a kereskedésbe, hogy féláron adja az egyik virágot, ha két különbözőt vesznek. Az üzenetet ennek megfelelően egy férfi közvetíti, aki két nőt is megajándékoz Valentin-nap alkalmából.
A hűtlenséget pozitív színben feltüntető hirdetés ellen petíciót indítottak a citizengo.org oldalon, amelyet 2900-an írtak alá. A követeléseket összegző nyílt levél részletezi, hogy miért is közvetít negatív üzenetet a reklám, megalázva ezzel a hűséget, a családi értékeket és nem utolsósorban a nőket.
A kezdeményezők levélben is megkeresték a céget, melynek marketing és fejlesztési igazgatója és társtulajdonosa, Boross Dávid válaszában közölte,
„bár céljuk nem a hűtlenségre biztatás volt, elfogadják, hogy van, akiket sért a hirdetés, ezért a jövőben a reklámkampány nem fog megjelenni.” Ezzel együtt eltávolítják a botrányt okozó hirdetésüket az online felületekről és az Oázis kertészetekben lévő plakátokat is.
Végül, de nem utolsósorban „kiírják a kertészetek eladóterében, hogy amennyiben a vásárlók korábban találkoztak a hirdetéssel, azt ne vegyék sértésnek, azért az Oázis Kertészet elnézést kér.”