Nem lehet többé a Facebookon és az Instagramon politikai nézetek, származás vagy vallási hovatartozás alapján célozni hirdetéseket

Többek között az azonos neműek házassága, az LMBT kultúra, a katolikus egyház és a zsidó ünnepek is az érzékeny témák és kulcsszavak közt lesz.
Címkép: Pixabay - szmo.hu
2021. november 09.


Link másolása

Január 19-től a hirdetők többé nem adhatnak fel olyan hirdetéseket, amelyek etnikai hovatartozás, politikai hovatartozás, vallási vagy szexuális irányultságra céloznak, írja a Telex az Axios cikke alapján.

A tilalom a Meta tulajdonában lévő összes alkalmazásban érvényes lesz, tehát a Facebookon, az Instagramon, és a Messengerben is.

Többek között az azonos neműek házassága, az LMBT kultúra, a katolikus egyház és a zsidó ünnepek is az érzékeny témák és kulcsszavak közt lesz. Emellett minden olyan téma vagy kulcsszó, amely politikai meggyőződéssel, társadalmi kérdésekkel, érdekérvényesítő ügyekkel, valamint politikai szervezetekkel és személyiségekkel kapcsolatos, szintén tiltott lesz.

Graham Mudd, a Meta hirdetésekért felelős vezető munkatársa elmondta, hogy a vállalat elkötelezett amellett, hogy segítse a kisvállalkozásokat, a non-profit szervezeteket, hogy elérjék célközönségüket. Ebben például olyan eszközök lesznek hasznosak, mint a közönség a földrajzi elhelyezkedése.

A hirdetők eddig olyan részletes célzási beállításokkal élhettek a Meta alkalmazásaiban, amelyek az eddigi hirdetési rendszer kritikusai szerint könnyen manipulálhattak vagy hagyhattak figyelmen kívül egyes társadalmi csoportokat a saját érdekeik mentén.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk



Link másolása


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

Link másolása


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk


Link másolása


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk


Link másolása


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk