Médiaajánlatunk
A Szeretlek Magyarország.hu a Facebookra épülő online magazin, ahol a nap legfontosabb hírei mellett pozitív történeteket, magyar sikersztorikat, programajánlókat, utazási, kulturális, gasztronómiai tippeket, érdekességeket, közösségi és civil kezdeményezéseket mutatunk be.
Elsősorban a Facebookon keresztül érjük el olvasóinkat. FB-oldalainkkal több mint 2 millió emberhez jutunk el. Portálunkat 2022. januárjában több mint 1.800.000-en keresték fel, naponta 180-230 ezer egyedi olvasónk van. (Gemius, RU)
Milyen nagy Facebook-oldalak tartoznak hozzánk?
Szeretlek Magyarország, Hírek élőben, I ♥ Budapest, I ♥ ALVÁS, I ♥ NYÁR, I ♥ ZENE, I ♥ Pécs, I ♥ Szeged, I ♥ Siófok, I ♥ Győr, I ♥ Debrecen, A magyar lányok a legszebbek, I ♥ Csokoládé és több tucat további oldal.
Natív hirdetések
A natív hirdetések az adott médiumhoz tartalmukban, stílusukban és formai megjelenésükben is tökéletesen illeszkedő hirdetések.
A Szeretlek Magyarország szerkesztőségének nagy tapasztalata natív cikkek és Facebook-posztok írásában. Ezeknek a hirdetéseknek az előállítása valódi kézműves munka, amit részletes egyeztetés előz meg az ügyféllel.
Az eredmény egy, a hagyományos hirdetési formáknál lényegesen hatékonyabb megjelenés, amire az olvasók általában nem reklámként, hanem releváns, hasznos információként tekintenek. Természetesen minden alkalommal felhívjuk a figyelmet arra, hogy fizetett hirdetésről van szó, a döntő nem ez, hanem az olvasási élmény és a minőség.
A Szeretlek Magyarország elkötelezett újfajta natív megjelenése kidolgozása iránt is. Ilyenek például azok a cikkekkel és Facebook-posztokkal kombinált kérdőíves felmérések (1000-1500 válaszolóval), amelyeknek eredményét az ügyfelek saját közleményeikben is felhasználhatják.
Milyen típusú kampányok futottak már nálunk? Helyi és országos programok, események, kiállítások, fesztiválok beharangozása, termékek és szolgáltatások népszerűsítése, cégek társadalmi felelősségvállalás-kampányainak kommunikációja, új éttermek, szórakozóhelyek bemutatása, 1%-os kampányok, pályázati kommunikáció, microsite-ok, FB applikációk, játékok, új oldalak, promóciók beharangozása.
1. Natív cikkel kombinált posztkampány
Közösségi médiában szerzett tapasztalatainkat felhasználva natív cikket és a cikket promotáló posztkampányt készítünk. Az eredményekről részletes statisztikát adunk. Garanciát vállalunk az olvasószámra.
2. Natív videós kampány
Saját csapattal, igény esetén drónfelvételekkel színesített videókat forgatunk, amiket Facebook, YouTube és Instagram felületeinken publikálunk, és cikkekkel, valamint natív posztkampánnyal támogatunk meg.
3. Nem reprezentatív kérdőíves felmérés
Facebook-oldalaink kiváló lehetőséget adnak 1000-1500 fős, nem reprezentatív felmérések elvégzésére. Ehhez összeállítjuk a kérdőívet, és elkészítjük figyelemfelhívó posztokat. Az eredményeket az ügyfelek közleményeikben is kommunikálhatják.
4. Kvíz-kampány
Szórakoztató kvízeket készítünk, amelyek segítségével élvezetes formában adjuk át ügyfeleink üzeneteit.
Részletes, személyre szabott árajánlatért keressen bennünket bizalommal!
Elérhetőségeink:
Cím: Budapest, 1012, Várfok u. 12.
Telefonszám: +36-1-793-93-56
Mobil: +36 30/823-02-26
E-mail cím: sales@szeretlekmagyarorszag.hu
Ügyfeleinknek kreatív prémium display megjelenéseket is kínálunk, időalapon, AV és CT alapon egyaránt. Ilyen igényeivel keresse sales house-unkat!
Ügynökségi hirdetési képviselet:
e-mail: sales@adsinteractive.hu, weboldal: adsinteractive.hu, telefonszám: +36/1-898-25-77
Cégadatok:
Szeretlek Magyarország Médiacsoport Kft., székhely: 1223, Budapest, Dalkör u 5/1., adószám: 23092822-2-43, cégjegyzékszám: 01-09-952566
Szerkesztőségi cím (telephely): 1012, Budapest, Várfok u. 12.)
Rólunk írták
"Létrejött egy olyan cég, aminek valószínűleg 2 milliónál is több hazai rajongója van, a magas aktivitásnak köszönhetően pedig naponta százezreket tud akár többször is elérni."
Lévai Richárd: Közösségi kalandozások - 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon
Te mit csinálnál másképp? - Csatlakozz a klímaváltozás hatásairól, a műanyagmentességről és a zero waste-ről szóló facebook-csoportunkhoz, és oszd meg a véleményedet, tapasztalataidat!