Új fejlesztéssel könnyíti meg a csapatmunkát a Prezi
A vizuális prezentációs platform új terméket jelentett be: a Prezi Businesst, amelybe most az üzleti igényeknek megfelelő újítások kerültek.
A csapatmunka ugyanis mindenhol fontos. A tapasztalatok is azt mutatják, hogy az üzletkötéskor sokkal jobb az ügyfelekkel beszélgetni, egyirányú előadások helyett. Ezek a trendek gyorsan és alapjaiban alakítják át a prezentációk világát és 20-30 éves szokásokkal szakítanak. Döntő részben éppen az iskolából most munkahelyekre kerülő diákok miatt.
– nyilatkozta Árvai Péter, a Prezi társalapítója és ügyvezető igazgatója.
„A hozzájuk hasonló felhasználóknak készítettük a Prezi Businesst; olyanoknak, akik erős vizuális, csapatmunkára és adatokra épülő előadási lehetőséget keresnek. Illetve, akik előadásaikkal párbeszédet alakítanak ki.” - tette hozzá.
FONTOSABB ÚJDONSÁGOK
A közös szerkesztési és kommentelési funkcióknak köszönhetően nem kell különböző programok különböző verzióval kínlódni:
ha felhasználók közvetlenül a prezikben beszélgethetnek egymással, függetlenül attól, hogy éppen hol vannak.
A Prezi Business a prezentációkat a felhőben tárolja, így a felhasználók bárhonnan elérhetik, szerkeszthetik vagy lejátszhatják azokat. És utána a kollégákkal is meg tudják osztani, hogy gyorsabb és egyszerűbb legyen a közös munka.
A valósidejű statisztikák segítenek a sales-eseknek és marketingeseknek megtalálni a legígéretesebb ügyfeleket. Az előadók valós idejű adatok alapján tudnak dönteni, hogy mikor és hogyan vegyék fel újra a kapcsolatot egy potenciális ügyféllel, illetve láthatják, hogy az előadás melyik része volt érdekes és releváns nekik. A vezetők pedig a statisztikák alapján saját csapatuk teljesítményét mérhetik.
Lehetőség van HD-minőségben távoli előadást tartani. Ezek nem szaggatnak, a kép nem kásás, és nincs szükség képernyőmegosztó szoftver használatára sem.
A Prezi Business mostantól globálisan elérhető. További információ az újdonságokról ITT!