hirdetés

SIKERSZTORIK
A Rovatból
hirdetés

Két magyar logó a világ legjobbjai között

Az egyik egy ruhaüzlet, a másik egy sörfőzde logója. Mindkettő ugyanannak az illusztrátornak a műve.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2015. január 11.

hirdetés

Los Logos címmel jelenik meg az a gyűjtemény, ami a legmodernebb és legtrendibb logókat mutatja be szerte a világból. A "Nagy logókönyv" idén hetedszerre jelent meg 2002-es debütálása óta, és az ideibe két magyar logó is bekerült.

cm

Az egyik a Látomás butik emblémája, amelyet az egyik legfelkapottabb hazai tervező, Blik Dani készített. A Látomást Szontágh Julie vezeti, aki Franciaországban nőtt fel, majd a 90-es évek végén Budapestre költözött, és beszállt a Látomás ruhaüzletbe, amit rövidesen már egyedül vitt tovább. A Látomás a kezdetektől máig meghatározó szereplője a város kommersznek nem nevezhető ruhapiacának.

latomas

Fotó: Blik Dani / Facebook

hirdetés

rothbeer

Fotó: Blik Dani / Facebook

A logó története sem szokványos. Az első változatot Jerôme Andrieux, Julie egyik barátja, aki szintén Franciaországból érkezett, egy óra alatt dobta össze. Jerôme-nak akkoriban a halálfejek tetszettek; a logó először koponyának indult keresztbe tett lábszárcsontokkal, ebből alakult át gyémánttá két varrótűvel. Blik Dani ebből fejlesztette tovább a jelenlegi logót, ami a könyvbe is bekerült. (A Látomás történetéről bővebben is olvashattok a Szontágh Julie-vel készült korábbi interjúnkban.)

A másik logó, ami bekerült a Los Logosba szintén Blik Dani munkája: ezt a Roth Beer kézműves sörfőzde számára készítette.

Ha örülsz a magyar sikernek, nyomj egy lájkot!


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk