/sikersztorik/dijat-nyert-cannes-ban-az-eb-egyik-legmeghatobb-magyar-reklamja/
hirdetés

SIKERSZTORIK
A Rovatból
hirdetés

Díjat nyert Cannes-ban az Eb egyik legmeghatóbb magyar reklámja

A Mol Öregfiúk című kisfilmje mellett a Boldogolaj videók és a Business Card animációs kisfilm is Ezüst Delfint nyert.

Link másolása

hirdetés

Biztosan emlékszel arra reklámra, amelyben az idős bácsi évekig várja a sikert a magyar fociban. Idén végre megkapta, és ezt aztán a barátaival ünnepelte. Úgy tűnik, ez a kisfilm nem csak nekünk tetszett itthon, ugyanis múlt héten díjat nyert marketingkommunikáció kategóriában.

A Molt ezzel együtt három kategóriában is díjazták október 12-13-án, a Cannes-ban tartott Corporate Media & TV Awards reklámversenyen.

Íme a videó, ha nem emlékeznél:

A kisfilmet egy hét alatt a Facebookon és a Youtube-on összesen több mint 700 ezren nézték meg, és rengetegen kommentelték is.

Környezetvédelem kategóriában a szórakoztató Boldogolaj videók nyertek. Ezek arra hívják fel a figyelmet, hogy az elhasznált sütőolajat mindenki vigye inkább a Molhoz. Íme két példa:

hirdetés

Boldogolaj - Költöző

Boldogolaj - 'Látogató'

A harmadik rövid animáció pedig a Business Card nevet viseli, és a vállalati videók kategóriájában nyerte el az ezüst delfint.

A díjnyertes alkotásokat a Greenroom, illetve Mankovits Marcell rendező készítette.

Ha tetszett, kattints a megosztásra:


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk

hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk

hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk