Az online üzleti világ „Oscar-díjával” jutalmazták az Antavo szegedi startupot
Az online üzleti világ „Oscar-díjának” is nevezik az eCommerce Awards Excellence-t, melyen komoly hírű nemzetközi cégek online kampányai vetélkednek egymással. Nagy-Britannia legrangosabb internetes kereskedői díjának „Legjobb e-mail marketing kampány” kategóriájában lett győztes a szegedi Antavo, mely kiemelkedő nemzetközi sikert jelent a cég életében.
A rangos elismerést szeptember végén vették át Londonban az Antavo igazgatósági tagjai, Kecsmár Zsuzsa és Rohini Contractor. A díjat egy neves nemzetközi divatcéggel, a LuisaViaRoma-val közös, kiemelt sikerű és újszerű online hűségprogram kialakításáért kapták.
Jelenleg a vállalat olyan marketingszoftvert fejleszt, melynek célja hatékony, nem hagyományos hűségprogramok kialakítása és futtatása – egy ilyen újszerű program elismeréseként kapták az eCommerce-díjat. Főként a divatiparban működő cégeket célozzák meg termékükkel országhatárok nélkül.
Az Antavo egy Szegedről indult startup vállalkozás, melynek online szoftvereit 5 kontinens több, mint 30 ezer vállalkozása használta már.
A cég az elmúlt évben komoly szakmai sikereket könyvelhetett el: megháromszorozódott a bevételük, valamint 14-ről 40 főre nőtt az alkalmazottaik száma. Ezért Budapesti és londoni irodájuk mellett új szegedi helyszínre költöznek: a Kelemen utcai Mayer-ház emeletén alakítottak ki számukra egy új, 400 négyzetméteres irodát.
A cég vezetőinek célja, hogy friss, modern és inspiráló munkakörnyezetet biztosítsanak a jelenlegi és leendő munkavállalóinknak. Pillanatnyilag összesen öt nemzetiségből származó munkatársakkal dolgoznak együtt, és folyamatosan bővíteni szeretnék az Antavo csapatát.