Sportolásra buzdít Antilope Kid, a Decathlon legújabb kampányában
A veszélyhelyzet kezdetén napról napra egyre többen kezdtek otthonról dolgozni - ez rövid távon kényelmes, de lássuk be, hosszú távon komoly mentális kihívást jelentett. A home office sok cégnél még a mai napig kitart, ahhoz, hogy ne őrüljünk meg, érdemes a lehetőségeinkhez képest minél változatosabban kihasználni ezt az időszakot. Tökéletes alkalom például arra, hogy többet mozogjunk, mely köztudottan az agyi teljesítményünkre is pozitívan hat, ezáltal segít kizökkenteni a hétköznapi gondokból. A sportolás fontosságára hívja fel a figyelmet Antilope Kid és a Decathlon Magyarország közös klipjében, melyet az idei év motivációs dalának is nevezhetünk.
Linczényi Márkó a szép emlékű Kolin zenekarban vált ismert emberré, majd ezt követően indította el szólóprojektjét, az Antilope Kidet, amivel sok fülbemászó, részben filmsorozatokhoz készített dal után rátalált a maga görbetükrös, hol fanyarul, hol meg harsányan vicces, trash popos hangjára. Az előadóművésztől olyan slágereket ismerhetett meg a közönség, mint a „Szia Uram!”, a „Nőügy” vagy a „Vegán Wok”.
Legújabb „Kinyomok 10 kilót” című dalát a Decathlon Magyarországgal közösen készítette, melyben szórakoztató formában a sportolás fontosságára hívja fel a figyelmet. Márkó nemcsak a zenét és a szöveget, hanem a klipet is maga csinálta.
A klipben a tőle megszokott sajátságosan vicces és irónikus stílussal találkozhatunk. A dalban megemlíti, hogy fiatal korában nem volt erőssége a sportolás, de a videóban kipróbál számos sportolási lehetőséget, többek között korárlabdázik, focizik, jógázik, falat mászik, bringázik és súlyt is emel, mindezt vicces jelenetekkel illusztrálja. A videónak igazi nyári hangulata van, és itt-ott fellelhetőek benne a ’80-as évek stílusjegyei is.
VIDEÓ: ANTILOPE KID - KINYOMOK 10 KILÓT