hirdetés

Rekord: 9 millióan kattintottak egy nap alatt egy egyszerű klipre

A The Chainsmokers és a Coldplay közös dala lett az új csúcstartó.
Billboard - szmo.hu
2017. március 02.

hirdetés

Rekordot döntött a The Chainsmokers és a Coldplay nevű zenekar: legújabb dalszöveges videójukat február 22-én töltötték fel, és

több mint 9 millióan nézték meg a feltöltés utáni 24 órában.

Ezzel kategóriájában rekordot döntött a zenekar. Eddig Justin Bieber volt a csúcstartó a 2015-ös What Do You Mean című dalának dalszöveges videójával, amire egy nap alatt 8,2 millióan kattintottak. A Something Just Like This tehát nagyjából egymillióval döntötte meg az eddigi rekordot.

A dalszöveges videó jóval egyszerűbb a hagyományos videoklipeknél, ezekben ugyanis egyedül a dalszöveg jelenik meg valamilyen látványos animációs formában.

Szintén a The Chainsmokers tartja egyébként a legtöbbet lejátszott dalszöveges videó rekordját a Closer című dallal. Erre összesen 1,2 milliárdan voltak kíváncsiak.

hirdetés

Oszd meg másokkal is a cikket!


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk