hirdetés

KÖZÖSSÉG

Tényleg ez kell a nőknek? Különleges reklám számol le a sztereotípiákkal

Leszámol a női sztereotípiákkal a Škoda „Úton önmagamhoz” című új kampányával. Az program arca Ábel Anita.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2017. január 19.

hirdetés

Ti is unjátok már a nőknek szóló sztereotíp reklámokat? Végre egy cég úgy döntött, máshogy szól a nőkhöz, szakítva a megszokott rózsaszín csili - vili kommunikációval.

A Porsche Hungária szerint a Škoda márka még mindig inkább a férfiak körében ismert, ezért új programot indítottak, amivel a nőket célozzák meg.

Ezzel együtt a nőkkel szembeni sztereotípiákkal is le akarnak számolni,

már az első kampányvideójukban is azt figurázzák ki, ahogyan más reklámok próbálnak a nőkhöz szólni.

VIDEÓ - Megmutatjuk, mi kell a nőknek!

hirdetés

A kampány központi eleme egy mikrosite, ahol folyamatosan bővülő tartalmakkal találkozhattok, például havonta jelentkező, rövid videóinterjúkkal, amikben Ábel Anita beszélget érdekes és erős nőkkel, többek között kaszkadőrrel, hegymászóval, tetoválóművésszel.

A honlapra felkerültek a Škoda női értékesítőinek elérhetőségei is, így, aki ha hozzájuk szeretnétek fordulni segítségért, megtehetitek, és tesztvezetésre is jelentkezhettek.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk