Saját pénzéből reklámozta a rivális vendéglátóhelyeket egy amerikai étteremtulajdonos, hogy segítse őket
A férfi tavaly év végén kezdett el ajándékutalványokat venni más éttermektől, amiket aztán az El Mezcal Facebook-oldalán sorsolt ki a vendégei között. A nyertesek egy-egy 20 dolláros utalványt vehettek át.
Melendez szerint nagyon fontos, hogy az emberek segítsék a helyi kisvállalkozásokat a fogyasztásaikkal a járvány idején, mert ezek képezik a helyi közösségi élet alapját.
- mondta a vállalkozó.
Nagylelkű akciója nagyon meghatotta a többi vendéglátóhely vezetőjét is, akik szintén egyetértenek abban, hogy nemcsak a vendégekkel, hanem egymással is össze kell fogniuk ahhoz, hogy túléljék a járványt.
Notice: Undefined variable: badgeOn in /var/www/clients/client1/web1/web/wp-content/themes/szmo_2020/classes/views/RenderSinglePage.php on line 241