Érintésmentes menüvel támogatja a Coca-Cola a hazai éttermeket az újranyitás után
Tavasszal végre eljött a pillanat, amit olyan sokan vártak: kinyithattak kedvenc éttermeink, bisztróink, büféink és bárjaink, hogy újra együtt élvezhessük a teraszukon a finom ízeket egy pohár jéghideg Coca-Cola társaságában. Annak érdekében, hogy teljesen biztonságosan rendelhessünk a helyszínen, a Coca-Cola kifejlesztette saját, okostelefonon használható, érintésmentes menüfelületét, melyet ingyenesen bocsát a hazai éttermek rendelkezésére. Ha tehát legközelebb beszélgetés helyett a telefonjába mélyedő asztaltársaságot látunk egy étteremben, ne ítéljük el őket: lehet, hogy csak a menüt böngészik.
Az éttermek és vendégeik számára is kényelmesen, biztonságosan használható, érintésmentes menüt a Coca-Cola Magyarország fejlesztette, ezzel támogatva a hazai vendéglátóhelyeket az újraindulásban. Az üdítőitalgyártó vendéglátó partnerei számára kínálja fel a szolgáltatást, teljesen ingyenesen. Már több étteremben is elérhető a lehetőség, köztük olyan népszerű helyeken, mint a budai Alessio Kávézó és Étterem és a szentendrei Dunakorzón található Trattoria Cardinale étterem. A felület Magyarországon készült az Isobar Budapest közreműködésével, nagy sikerét tapasztalva azonban hamarosan a szomszédos országok vendéglátósai is használatba vehetik.
„Az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy a vendégeknek tetszik, alapvetően nagyon nyitottak az újdonságokra, és ennek a felületnek egyszerű a használata, ami külön öröm, hosszú távon is hasznos lesz. A vírusjárvány óvatossá tette az embereket, tehát higiéniai, elővigyázatossági szempontból is abszolút van létjogosultsága ennek az új, érintésmentes konstrukciónak” – foglalja össze szakmai meglátásait Forrai Miklós, a budai Alessio étterem tulajdonosa.
„Nagyon pozitív a vendégek visszajelzése: nemcsak a fiatalok kaptak rá az online menü használatára, de a szenior vendégeink is előszeretettel használják. Mi szeretnénk végleg ki is vezetni a mindennapos használatból a hagyományos étlapot, bár még többen ragaszkodnak a papírformához, a visszajáró vendégek már nem is kérik. Nagyon praktikus, hogy pl. a kínálatunk frissítésénél nem kell újra megszerkeszteni és nyomtatni a választékot, csak lefrissítjük a rendszert. Emellett megkönnyíti a pincérek munkáját is, hiszen kimaradhat egy kör, amikor a pincér kiviszi az étlapot és vár a rendelés felvételére” – mesél tapasztalataikról Győri Emese, az Old Negresco Étterem üzletvezetője.
A Coca-Cola az érintésmentes menü beállításához szükséges alkalmazás mellett az étterem egyedi QR-kódját tartalmazó asztali promóciós anyagokat, a rendszer használatát elmagyarázó videós tartalmakat és az e-mailes „hot line” támogatást is térítésmentesen bocsátja a vendéglátóhelyek rendelkezésére.
„Szolgáltatói szempontból is nagyon örülünk ennek a lehetőségnek, mert kifejezetten felhasználóbarát, praktikus, a beolvasandó QR-kódot a tányéralátétekre is kitettük, így minden újonnan érkezőhöz eljut az információ. Könnyen személyre szabhattuk az étlapot, az oktatás után önállóan szerkeszthetjük, frissítjük” – számol be az új lehetőségről Neszményi Béla a Bistro 17 képviseletében.
– tette hozzá Kölcsei Gergely, a Coca-Cola Magyarország marketingvezetője.
Mostantól tehát, ha érintésmentes menüvel rendelkező étterembe látogatunk, az asztalhoz ülve kapjuk elő okostelefonunkat, olvassuk be a kihelyezett QR-kódot, és már válogathatunk is a kínálatból. A választható ételek és italok mellett a napi menüt, a wifikódot, a fizetési lehetőségeket és a szervízdíj összegét is megtalálhatjuk. Beköszöntött a nyári meleg, elkezdődött a vakáció, a vendéglátók finom ételekkel, hűsítő italokkal várják vendégeiket, akik kikapcsolódnának egy kellemes estén, az érintésmentes menüvel pedig biztonságosan meg is rendelhetik a kiválasztott finomságokat.