/kekhirek/tevedesbol-5-ezerert-lehetett-100-ezer-forintnyi-ruhat-venni-a-hm-ben/
hirdetés

KÉK HÍREK

Tévedésből 5 ezerért lehetett 100 ezer forintnyi ruhát venni a H&M-ben

Most viszont teljes a káosz, mert van, akinek kiszállítják, másoknak visszamondták az egészet. Mit tehetnek a vevők?

Link másolása

hirdetés

Technikai malőr miatt fillérekért lehetett ruhát vásárolni a H&M webshopjában tegnap, azonban most nagy a kavarodás, mert a cég központilag törölte a rendeléseket.

Miután nagyon rövid idő alatt szinte futótűzként elterjedt, hogy az üzletláncnál 390 forintért lehet férfi cipőhöz, 90 forintért rövidnadrághoz jutni, a vásárlók megrohamozták a weboldalt - volt, aki több százezer forint értékben rendelt, a hibásan megadott árak miatt azonban csak a töredékét kellett kifizetnie. Persze sejthető volt, hogy valami hiba csúszhatott a gépezetbe és az elképesztően olcsó árak annak köszönhetően jelentek meg, de úgy tűnik, ezt nem sokan mérlegelték, inkább próbálták kihasználni a hirtelen jött lehetőséget.

Az ügyfélszolgálat úgy tájékoztatta az első, információkat kérő vásárlókat, hogy

valószínűleg véletlenül lengyel zlotyiban adták meg az árakat az akcióra kijelölt termékeknél.

Ekkor még meg is erősítették azt, hogy a rendeléseket kiszállítják.

hirdetés
ruha2

Másnapra azonban valahogy megváltozott a vezetőség álláspontja: a sorra kiküldött központi emailekben az állt, hogy több rendelést is töröltek, a pénzt visszautalják, illetve hogy 15 százalék kedvezményt biztosítanak a következő vásárlás végösszegéből, de csak ezen a hétvégén.

A felháborodás persze várható volt: több ezer online vásárló érintett az ügyben, amelyet hivatalos közleményben még mindig nem tisztázott a H&M. A cég hivatalos Facebook-oldalát elöntötték a dühös, értetlenkedő és számonkérő kommentek.

"Nekem is törölték, az összeget már vissza is utalták. Hát tuti többet nem rendelek tőlük!!! Nem halok bele, de azért baromira örültem annak a pár ruhának. Nem egy vásárlóbarát dolog az tuti. Ezzel most vesztettek pár 1000 vásárlót!"

"Rohadjanak meg! Nem vásárolok ott többet!"

"Remélem, becsődöltök!"

"Törvényes ez egyáltalán?!"

"Elvileg az ügyfélszolgálat este 21 óráig áll a rendelkezésünkre. Ahhoz képest az ígért két perc helyett 16 percig kellett várakoznom és semmi!"

"Nagyon gáz, hogy törlitek a rendelést, főleg úgy, hogy azt egyébként visszaigazoltátok!"

"Nagyon hűséges vásárlókat gyűjtöttek volna, ha ezt most normálisan végigcsinálják, ha már ők hibáztak. Akik meg hibáztak, de dolgozzanak ezentúl ott."

Az ügyfélszolgálaton sem tudnak arra válaszolni, hogy például mi alapján törölték a rendeléseket, vagy hogy szállítanak-e ki egyáltalán valamit. Sőt, a vásárlók azzal szembesültek, hogy gyakorlatilag minden ügyfélszolgálaton más-más tájékoztatást kapnak.

"Férjem hívta őket, 40 perc után felvették. A központi vezetőség döntött úgy, hogy törlik a rendeléseket. Nem érdekli őket a bírság, még így is jobban megéri nekik, mint kiszállítani a termékeket."

"Nagyon kedves volt a nő, elmondta, hogy most tudták meg, hogy a raktár, ahol össze készítik az árut annyi rendelést kapott, hogy feladták. Már nem bírták nyomon követni a rendeléseket, ezért törölték őket, de van akinek már feladták a rendelését, szóval a szerencséseknek úton van, olyanoknak pl. akik az őrület legelején adták le. A raktárnak most ez a könnyebb verzió, hogy törlik a rendeléseket. Negatívan fog hatni de ez van..."

"Most beszéltem az ügyfélszolgálattal, azt mondták, hogy tudják, hogy ez szerződéstöl való viszalépés, mert mindenki megkapta a megrendelés megerősitéséröl az e-mailt. Mindeki írjon e-mailt az ügyfélszolgálatnak, hogy a szerződésben leírt feltételekkel kéred a rendelés teljesitését. Tovább küldik a jogi osztálynak, akik tudják, hogy ezt nem tehetik meg, és el fogják küldeni a terméket/termékeket."ruha1

Rengetegen fogtak össze és kértek jogi segítséget is, hogy hivatalos levélben tisztázzák a dolgokat. A dokumentumot többszázan írták már alá.

"A H&M magyországi weboldalán megrendelést adtak fel különböző termékekre vonatkozóan. A rendelésről szóló visszaigazoló e-mailt kaptak. A bankkártyákról a megjelölt összeg levonásra került, azonban a megrendelt, és kifizetett, illetve utánvételes termékeket nem kézbesítették a részükre, sőt annak ellenére, hogy szerződéses kötelezettségük lett volna a termék átadása (kiszállítása), a Társaságuk a közöttük létrejött adásvételi szerződéstől jogtalanul elállt (ASZF módosítás történt, amelyet bizonyítani tudunk).

Szeretném felhívni a figyelmüket arra, hogy a weboldalukon található általános szerződési feltételek szerint olyan esetekben, amikor a termék vételárára vonatkozóan jelentős kedvezményt adnak, akkor Önök nem állhatnak el a szerződéstől, az ajánlati kötöttségük és az adásvételre vonatkozó kötelezettségük fennáll. Mindezeken túlmenően Önök vissza is igazolták a megrendelést a weboldalon feltűntetett kedvezményes vételáron. Az általános szerződési feltételük szerint: "Amennyiben valamilyen oknál fogva rendelésed nem tudjuk teljesíteni, azt mihamarabb tudatjuk." Ezen szerződéses kikötésük ellenére az indokolási kötelezettségüknek mind a mai napig nem tettek eleget, így az elállásuk - az erre való tekintettel is - jogellenes volt" - írják benne.

Címkép: Wikipédia, további képek: Pixabay

Neked is volt hasonló tapasztalatod? Írd meg kommentben!/strong>


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk

hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk

hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk