Rendkívül megható lett az energiaválságot középpontba helyező reklámfilm

A reklámfilm azt üzeni, hogy ha összefogunk, akkor a karácsony örömét senki nem veheti el tőlünk a legvészterhesebb időszakban sem.

Link másolása

Az Erste Csoport a napokban mutatta be 2022-es animációs karácsonyi reklámját, a #believeinchristmas-t. A korábbi sikeres karácsonyi reklámok, például a „Henry, a süni” hagyományait folytatva, az új animációs film az idén mindannyiunk előtt álló kihívást, az energiaválságot helyezi a középpontba - számolt be róla a novekedes.hu.

Az új karácsonyi reklámfilmben betekintést nyerhetünk egy falu életébe, ahol éppen az ünnepekre készülődnek. Egy rejtélyes alak viszont aljas módon tönkre szeretné tenni a falu lakóinak karácsonyát. Elvágja a villanyvezetékeket, ami miatt sötétbe borul az egész település és kilyukasztja a kocsik üzemanyagtartályát is.

Így most az ismeretlen falu lakóinak is olyan problémákkal kell szembenézniük, amikkel mindannyian szembesülünk. Ez pedig az energiaválság.

De még ez sem szegte a kedvét a lakóknak, és még a rossz ember sem tudta megakadályozni, hogy vidám hangulatban ünnepeljenek. Ez a karácsony más lesz, mint a többi. Ha nincs is olaj vagy elegendő áram, akkor is lehet vidám az ünnep.

A film arra hívja fel a figyelmet, hogy a karácsony valódi lényege a szeretet ünneplése.

A #believeinchristmas, azaz a „Higgy a karácsonyban” mottó nagyobb jelentőséget kapott idén, mint valaha.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk



Link másolása


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

Link másolása


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk


Link másolása


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk


Link másolása


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk