Vedd magadra: Hat civil szervezetet mutatnak be, akiket most te is támogathatsz
A Vedd magadra szeretné a civil szervezetekre felhívni a figyelmet. Az adód 1 százalékát akár ezeknek a szervezeteknek is felajánlhatod.
A fotósorozat ötletgazdái Virág Zsófia szabadúszó stylist, újságíró és Kegyes Júlia szövegíró. A kampány célja az volt, hogy felhívják a civil szervezetekre a figyelmet, hiszen értünk dolgoznak. A Hencz Péter által készített fotókon szereplő modell, Adamik Luca a szervezetek által árult támogatói termékeket viseli.
A képre rákattintva megjelenik a szervezet leírása és a termék ára. Összesen hat szervezetet választottak ki:
a Magyar Hospice Alapítvány, a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ), a NANE Egyesület, a Magyar Helsinki Bizottság, a Madártani és Természetvédelmi Egyesület, és a Magyar Kerékpárosklub.
"A vedd_magadra kampány szabadidőnkben, sokszor éjszakákba nyúlóan, hétvégéken készült. Nagyon kevés időnk volt az előkészítésre, ezért a sorozatba végül hat szervezetet és hat terméküket válogattuk be, nagyon összetett szempontrendszer alapján. A szempontok között volt a személyes szimpátia, az adott szervezet láthatósága, és persze az is közrejátszott, hogy van-e megjeleníthető támogatói termékük. Igyekeztünk minél színesebb képet mutatni a civil szféráról, és ezáltal egy általános üzenetet közvetíteni, miszerint az egyéni preferenciánál még fontosabb, hogy egyáltalán éljünk az 1% felajánlásának lehetőségével. Természetesen sok figyelemre érdemes egyesület maradt most ki a kampányból, ezért ha idén pozitív fogadtatásra talál a vedd_magadra, mindenképp elgondolkozunk a folytatásról." - nyilatkozta a két ötletgazda a Szeretlek Magyarországnak.
A köszönet részben fel vannak tüntetve a kampányban résztvevő személyek, intézmények és Kanye West is, amit felettébb furcsának találtunk, így rákérdeztünk, mit keres a listán a rapper.
"A hajrában reggeltől késő estig dolgoztunk, hogy időben elindulhasson az oldal, a holtponton pedig volt, hogy Kanye West zenéi segítettek át minket" - árulta el Zsófi és Juli.