/hirek/kanos-magyar-kinos-szexbotrany-a-kulfoldi-lapok-is-irnak-szajer-jozsef-ugyerol/?utm-source=kapcsolodo
hirdetés

HÍREK

„Kanos magyar”, „kínos szexbotrány” – a külföldi lapok is írnak Szájer József ügyéről

Nemzetközi sajtóvisszhangja is van a lemondott magyar EP-képviselő brüsszeli orgiás botrányának.
hirdetés

Nemcsak a magyar sajtó hangos Szájer József orgiázós botrányától, a külföldi lapok is írnak róla.

A BBC budapesti tudósítója, Nick Thorpe úgy fogalmaz, ez egy "komoly csapás" a Fidesz számára, amelynek Szájer az egyik alapító tagja, és Orbán Viktor egyik bizalmasa.

"A szexbotrány különösen kínos egy olyan párt számára, amely a hagyományos családi értékekért kampányol, és nemrég felvetett egy törvényjavaslatot, amely megtiltaná a homoszexuálisoknak az örökbefogadást"

- írja az újságíró.

A Guardian is kiemeli a cikkében, hogy Szájer a Fidesz egyik legfőbb tagja, aki részt vett az Alaptörvény megírásában, és akinek a felesége Handó Tünde, az Országos Bírósági Hivatal korábbi vezetője, jelenleg alkotmánybíró. Azt is felidézik, hogy a magyar politikus korábban kijelentette, hogy a házasság csak férfi és nő között létezhet.

hirdetés

A The Times konzervatív brit napilap vezető jobboldali politikusként, Orbán Viktor szövetségeseként, valamint a Fidesz egyik alapítójaként hivatkozik Szájerre, és azt emelik ki, hogy az ablakból kiugorva, egy ereszcsatornán leereszkedve akart elmenekülni a melegbár felett tartott buliból.

Az egyik legfőbb brit bulvárlap, a Daily Mail a címben "Orbán Viktor LGBT-ellenes pártjának EP-képviselőjeként" jellemzi Szájert, akit a Fidesz a "az Európai Parlament legismertebb magyar tagjának" nevezett. A lap hosszan részletezi az orgiáról kiderült információkat, és arról is ír, hogy Szájer a melegek jogait tovább korlátozni akaró kormánypárt képviselője.




hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk