Jön a Black Friday az eMAGon: nagyon úgy fest, hogy ezek a termékek biztosan akciósak lesznek
November 18-án, azaz péntek Black Friday lesz az eMAG.hu-n, ahol ezúttal is nagy akciók várhatóak. Ebbe mutatunk egy kis betekintést, ugyanis szerkesztőségünk kapott egy fotót egy táblázatról, és eléggé úgy fest, hogy az eMAG Black Friday akciójából néhány termék szerepel ezen a listán.
Szerepel még a listán egy akciós áron 14 990 forintos Ufesa forrólevegős sütő, 9900 forintért egy Apple AirTag, egy Irim Treff hálószobabútort pedig 79 990 forintért lehet majd megrendelni.
Nemcsak az eMAG, a vásárlók is készülnek a a Black Fridayre az online kereskedő közleménye szerint. Belső statisztikáik ugyanis azt mutatják, hogy november első hetében több mint 30 százalékkal több terméket mentettek el előre a felhasználók az eMAG.hu-n 2021. azonos időszakához képest abból a célból, hogy a fekete pénteken könnyen és gyorsan be tudják szerezni az akciós termékeket.
November harmadik hetének első napjaiban még nagyobb érdeklődés mutatkozik meg az adatokból, közel 120 százalékkal több termék került a felhasználók kedvencei közé. A legtöbb (több mint 93 ezer) elmentett termék a háztartási kisgépek közül kerül ki, de népszerűek a játékok (csaknem 78 ezer), a háztartási nagygépek (mintegy 64 ezer), a különböző háztartási kiegészítők (több mint 48 ezer), illetve a hűtő-fűtő berendezések (36 ezer) is. Tartós élelmiszerből tavalyhoz képest több mint dupla annyit, csaknem tízezer terméket mentettek el az akciós árakra vadászó eMAG-felhasználók a fiókjaikba november első felében.
Annak érdekében, hogy gyorsabban pöröghessen a kiszolgálás, a Black Friday-rendeléseket legfeljebb 48 órán belül át kell vennie a vásárlóknak.
Segít akciózni a hazai kereskedőknek az eMAG
Az eMAG 2022-es Black Fridayán a korábbi éveknél is jobban előtérbe kerülnek a Marketplace platformon árusító kereskedőpartnerek, hiszen 1300 partnercégtől mintegy egymillió fekete pénteki ajánlat lesz elérhető a november 18-i fekete pénteken. A kereskedőpartnerek számára a jelenlegi gazdasági helyzetben cégmérettől függetlenül kulcsfontosságú egy olyan nagy volumenű, forgalomnövekedést segítő kereskedelmi akción való részvétel.
Az eMAG idén hetekkel a kampány előtt minden partnere számára személyre szabott hírlevelet küldött, amelyben az oldal algoritmusai által fekete pénteki akcióra javasolt termékekről tájékoztatták a kereskedőket. Az algoritmus által javasolt “slágertermékek” a korábbi évek tapasztalatai alapján a fekete pénteki kampányban átlagosan akár tízszeres forgalmat is generálhatnak az eladóknak a normál időszakhoz képest.
A Black Friday kampányok esetében az eMAG jutalékvisszatérítést is biztosít a kereskedőpartnerek számára - annál nagyobb mértékűt, minél nagyobb kedvezményeket kínálnak - így sarkallva a Marketplace-partnereket a minél ütősebb akciók kidolgozására. Emellett az eMAG munkatársai a személyes partneri konzultációk során is segítik a kampányokra való felkészülést, beleértve az uniós árazási szabályoknak való megfelelőséget is.
Gyors kiszállítás, uniós árazás
Tavalyhoz hasonlóan az eMAG november 18-i Black Friday akcióján az európai uniós előírásoknak megfelelően egy-egy termék gyártója által ajánlott árat (RRP) is feltünteti a fekete pénteki akciós ár mellett. Ha a Black Friday ár felett egy áthúzott ár szerepel, az a megelőző 30 napban alkalmazott legalacsonyabb árat jelenti - szintén az uniós direktíva alapján.
Idén a legkedvezőbb kiszállítási lehetőség egyértelműen az országszerte több mint hatszáz helyszínén elérhető easybox hálózatának csomagautomatában való átvétel. Az eMAG új, közel 117 ezer négyzetméter alapterületű logisztikai központjának első ütemét már használatba vette a cég, ez is segít kiszolgálni az idei fekete pénteki rendelések gyors kiszállítását.