Így nézik komplett hülyének a reklámok a nőket
Az agymosó reklámok ellen kelt ki a Tékasztorikból ismert Bihari Viktória Facebook-oldalán. Bejegyzésében nem csak azt ítéli el, hogy a marketingesek hülyének nézik a nőket. Egyben választ is keres arra, hogy miért pont a nőket lehet ennyire bepalizni ezekkel a reklámokkal.
Nem akartam "egyszerű" maradni, akinek beszédtéma XY színésznő magánélete és azonnal megveszi a reklámban látott mosóport. A nagyobb ellenállás felé akartam haladni, mert ennek olyan ál-nőcis műanyag szaga volt.
Aztán elérkeztünk sok-sok csalódás és pofáraesés után 2015-höz és azt látom, hogy a nők boldogtalanok-nagyrészt - és hogy erre egy külön iparág épült.
És akkor felmerült bennem a kérdés: Tényleg ennyire hülyére lehet venni a nőket? Tényleg. Kétség nem fér hozzá.
És félreértés ne essék, nem fogok megint a nők ellen beszélni, hanem épp ellenkezőleg, engem pont az érdekel, miért lehet palira venni a nőket?
Nagyon egyszerű a képlet. Aki egy kicsit is ért a marketinghez, az tudja, hogy a legnagyobb vásárlói réteget a nők alkotják. Első sorban a családanyák - na őket minden szektor imádja, mert ahol gyerek van, ott aztán megy a költés, és a gyerekes anya mindent meg akar adni a kicsinek, ami érthető - és persze ott vannak a szinglik, meg gyakorlatilag mindenki, aki 18 és 60 közti és nuni van a lába között.
Mert: a nők hiúak, öltözködnek, sminkelnek, elhíznak és le akarnak fogyni, főznek, takarítanak, utaznak, pelenkáznak, ügyeket intéznek, kávéznak, neteznek, magazinokat olvasnak, ékszereket hordanak, ajándékot vesznek a férjüknek vagy a pasijuknak, tehát gyakorlatilag majdnem az egész piacot gyönyörűen lefedik, ezért ők vannak a célkeresztben.
Reggel felkelnek, kinyitják a laptopot, bekapcsolják a mobiljukat és már ömlik is rájuk a reklám, a fogyókúrás tippek, az akciós parfümök, a wellness hétvége, a szexi fehérnemű és a visszérműtét, az arcbőr fiatalító krémekről, amikről eddig csak "hallgattak a tudósok, de most itt a nagy leleplezés!!!" meg már ne is beszéljünk!
És a nő megbolondul. Ami teljesen normális 2015-ben. Megbolondul, mert túl sok hatás éri, mert azt pumpálja belé a média, hogy gyönyörűnek kell lenned, 55 kilósnak kocka hassal és dús keblekkel, nézd meg a horoszkópod, legyél istennő az ágyban, főzz 10 perc alatt vacsorát, olvass el 5 tippet a tökéletes orgazmusról, vásárolj 2 kattintással babakocsit, ŐRÜLET!!! MI VAN ITT????
Akkora a zaj, annyi a felesleges információ, aminek a nagy része csak reklám (vásárolj vásárolj vásárolj), hogy meg lehet tébolyodni!
Instant világ lettünk, minden azonnal kell, online, nincs idő, minden perc számít, most vedd meg, csak ma akciós, csak neked...
Érdekes.
Látsz olyan hirdetést, hogy "már nem boldog a párkapcsolata? Jöjjön el párterápiára, néhány év alatt változást érhet el." NÉHÁNY ÉV? HÜLYÉK EZEK? Ide nekem egy kapszulát, nincsenek éveim, rohannom kell, nem érek rá magammal, vagy a másikkal foglalkozni! Minden oldódjon meg AZONNAL!
Arról szól most itt a világ, hogy a nők ne gondolkodjanak.
Nyúljanak oda a bevásárlóközpont középső polcára és vegyék meg azt a fogkrémet, aminek pont tegnap látták azt a nagyon megható reklámját, amiben a szőke német nő hófehér mosollyal omlott Klaus-Jürgen karjaiba.
Nem kell pluszban kis látogatottságú blogokat olvasni házi készítésű mosóporról, szappanról és bébiételről, mert az egyrészt nem trendi, másrészt sokkal több idő, mint odanyúlni és hopp, beejteni a kosárkába és már mehet is a Paypass, pontgyűjtő kártya villan, öröm, elégedettség, boldogság.
Sajnálom a nőket, mert óriási nyomás van rajtuk, olyan óriási, hogy fel sem tudjuk fogni.
Miközben egész nap ilyen hatások érik őket, ott van a saját életük. A munkahely, a vanpasi, a nincspasi, a gyerek, a pénz, az egészség, a jönatavasz úristenhogynézekki hiszti, a háztartás, a minden. És mivel szuperszonikus sebességgel rohan körülöttük a világ, nincs idejük lemenni a mélybe, elővenni egy 500 oldalas orosz regényt, elmenni pszichológushoz, elvégezni egy önismereti tréninget - tisztelet a kivételnek, mert persze vannak, - megteremteni valamiféle belső csendet és nyugalmat, ahol nem a fogyás, az egészséges táplálkozás és az akciós sampon van a középpontban, hanem az ő lelke. Nagyon fontos, hogy nem az egója, hanem a kis lelke és a kis szíve, hogy megnyugodjon és lecsillapodjon.
Nem áll érdekében a gazdasági rendszernek és a politikának sem, hogy az emberek, a nők gondolkodjanak. Nem véletlen, hogy a kereskedelmi csatornákon túlnyomó részt agymosó és "szórakoztató" műsorok mennek, a kerekasztal beszélgetések szinte teljesen kiszorultak, ki a franc kíváncsi arra, hogy 5-6 öreg fószer a Magyar Tudományos Akadémia soraiból egzisztencialista filozófiáról beszélget, mikor a villában a szilikonos csaj épp szexelni akar a tetkós csávóval.
A gondolkodó ember veszélyes, mert bekukucskál a színpad mögé, elhúzza a függönyt és összeesküvés elméleteket gyárt. A nőket félelemben kell tartani, frusztrálni kell, nézd meg hogy nézel ki, látod ezt a címlapot? Ugye hogy 25 kilóval több vagy? ÉS A BŐRÖD IS LÓG! Megettél egy pizzát? Paleo helyett? Nem szégyelled magad?! Azonnal tisztítsd meg a csakráidat, és éhezz egy hétig!
Aki egy kicsit is foglalkozott pszichológiával - én pont csak egy kicsit tettem -az tudja, hogy a félelem a legjobb eszköz, hogy fenntartsa a fogyasztást.
Ezért vagyunk állandó rettegésben tartva - bár az amcsik, ha jól látom, évtizedek óta jobbak ebben, ott aztán a terrorizmus miatt állandó a narancs riasztás - de hogy ez nálunk is így van.
Félj a Viktortól, gyűlöld a Ferit, félj, hogy nem lesz munkád, hogy szar az oktatás - sok helyen tényleg az - hogy nincs jövő, hogy jön a háború, hogy elhagy a pasid, hogy nem lesz nyugdíjad, stb... És a statisztika hozza is szépen a várva várt számokat: Annyit iszunk és annyi antidepresszánst szedünk, hogy ha olimpiát rendeznének, talán meg is nyernénk.
Az agymosó gépezet működik, hiszen félnek a nők, szoronganak, és az nagyon jó, mert minden szirszart meg fognak venni, és a hiúságukra és a gyerekükre kell beállítani a marketing puska célkeresztjét, mert az garantáltan találni fog.
Sajnálom a nőket és ezt mos a szívemből mondom. Mert megértem, hogy 1-2 gyerek mellett nem hallják a saját gondolataikat, hogy valóban nincs idejük semmire, hogy egyszerűbb megvenni a készen előállított cuccokat amiknek szebb a csomagolásuk, mint a nem reklámozott, de talán sokkal jobb és olcsóbb terméket, ami nem ér el hozzájuk, mert nem tudnak róla, mert nincs idejük utánaolvasni.
Annyira gyűlölöm, hogy hülyének nézik a nőket azért, mert lehet rájuk pakolni, mert teherbírók, mert sokszor egyedül kell felnevelniük a gyerekeket és közben dolgoznak is, és csak keveseknek jut idejük benézni a nagy összeesküvések és a megetetett társadalom függönye mögé.
Nekem nagy a szám, mert egyedül vagyok és ha saját családom lenne, talán én is rohannék és szeretnék konyhakész dolgokat kapni, 2 gyereksírás közt nem lenne időm politikai elemzéseket és természettudományos újságokat olvasni, de egyelőre van időm, és ha mást nem is tudok tenni, akkor csak leírom, hogy a nők nem hülyék.
A nők a gazdaság és a marketing áldozatai és a nők szerelmet és romantikát keresnek a ponyvában, a bulvárban és a csöpögős amerikai filmekben, mert nagyrészt boldogtalanok, mert a média telepumpálja őket félelemmel. És ez az, amit utálok. Hogy hülyére vannak véve és plusz terhek és félelmek vannak rájuk pakolva ahelyett, hogy segítenénk nekik. De hát, miért is tennénk.
Az okos és boldog nők nem vásárolnak annyit...
Köszönöm a figyelmet, Bihari Viktória voltam és vagyok, egy nő, aki a mellékelt ábra szerint nem is annyira antifeminista."
Forrás: Bihari Viktória
Ha te is egyetértesz Viktóriával, oszd meg a cikket másokkal is!