Elnyelte a BKK-automata egy német család pénzét, a segítségükre siető magyarnak a cég nem térít
Egy BKK-automata elnyelte egy külföldi család pénzét, de a visszatérítésre nem találtak megoldást. A segítségükre siető magyar pedig a Facebookon írta meg, hogy mi mindent próbált megtenni, de hiába. Végül, az általa kifizetett összeget a cég nem térítette meg.
A károsult bejegyzése:
"Két hónapja egy BKK automatánál segítettem egy német családnak. Benyelt a gép 10 000 Ft-ot a Hősök terén, próbáltam nekik segíteni visszaszerezni. Helyben a forgalmi iroda mentegetőzött, hogy nem az ő felelősségük, hívjuk az ügyfélszolgálatot. Hívták, de angolul épp nem beszéltek. Hívtam én, elmondtam a történetet, majd informáltak, hogy is tudják visszakapni. Elbírálása 1 hónap, annál hamarabb nincs lehetőség visszaszerezni. Miután felsorolta a lépéseket, hogy nekik mit kell kitölteni, hova kell menniük, világossá vált, hogy nem fogják tudni. Pláne nem magyarul és segítség nélkül.
Sajnáltam, hogy életképtelen ez a rendszer.
Visszaadtam a 10 ezer forintot zsebből, majd a jegyzőkönyvet a saját nevemre, percre pontosan, az automata számával felvették. Annyit kértem cserébe, hogy segítsenek a kinti magyaroknak ha rászorulnak. :) Ezt az egészet kamera rögzítette.
Az egy hónapos elbírálás kettő lett, és végül megszületett a döntés, hogy mivel nem én vagyok a károsult, nem tudják visszatéríteni. Fellebbezésnek helye nincs.
Országimázs van" - írta.
Kérdésünkre a BKK azt írta, vizsgálatot folytattak, "amely megállapította, hogy a helyszínen megvizsgált jegy- és bérletkiadó automata nem rögzítette az említett 10 ezer forintos bankjegy behelyezését az adott napon". Azt írták, ezt az is megerősítette, hogy az adott napon az automatából elszállított pénz összegében sem keletkezett olyan többlet, amely azt támasztaná alá, hogy a bejegyzésben szereplő 10 ezer forintot elnyelte volna az eszköz.