Megkóstoltuk az új Zero Colát, elmondjuk, milyen lett az íze
Több mint tíz év után megváltoztatták a Coca-Cola cukormentes verziójának összetevőit. A cél az volt, hogy jobban hasonlítson az eredeti kóla ízéhez.
Idén év elején jelentették be az „Egy márka” stratégiájukat, azaz, hogy nem kezelik külön márkaként a Zerót.
Az új terméket nemzetközi piacon tesztelték, és a visszajelzések jók voltak. Mostantól már Magyarországon is kapható és kipróbálható.
Az új megközelítés a csomagolástól a reklámokig minden megjelenést érint. A Coca-Cola tavaszi kampányában például Mihalik Enikő szupermodell és a 2016-os „A Dal” nyertese, Freddie is a cukormentes zeróval jelenik majd meg.
A Zero összetevői:
víz, szén-dioxid, színezék: szulfitos-ammóniás karamell, édesítőszerek: nátrium-ciklamát, aceszulfám K és aszpartám, étkezési sav: foszforsav, természetes aromák koffeinnel, savanyúságot szabályozó anyag: nátrium-citrátok. Fenil-alanin forrást tartalmaz.
Szerkesztőségünk tagjai gyorsan szét is öntöttek egy dobozt néhány kis pohárba. Három embernek nagyon bejött, két embernek nem tetszett (ebből 1 nem iszik semmilyen kólát egyáltalán), egy szerint olyan volt az íze mint eddig, egy kollégánk szerint viszont inkább a light kólára hasonlít most.
Forrás: Coka.hu