/gasztro/dietas-kremsajt-palacsinta-dieta-idejere/
hirdetés

GASZTRO

Diétás krémsajt palacsinta, diéta idejére

A palacsinta örök kedvencünk, nincs ez másképp diéta idején sem! Maximum kicsit alakítunk a recepten, elhagyjuk a lisztet, kap egy kis extrát, mint most is!

Link másolása

hirdetés

Jó hírünk van! Ezentúl a diétázóknak vagy az ételallergiásoknak sem kell lemondaniuk a palacsintáról.

1 db lisztmentes krémsajt palacsinta kalória és szénhidráttartalma: 80 kcal és 1,1 gramm CH!kremsajt_palacsinta (2)

Hozzávalók 3 db átlagos méretű palacsintához

2 db M-es tojás

6 dkg félzsíros natúr krémsajt (nálam a Lidl vödrös Pilos krémsajtja)

egy kevés kókuszolaj a sütéshez

hirdetés

Elkészítés

A tojásokat összeturmixoljuk a krémsajttal, épp csak annyira, hogy egyneműek legyenek. A palacsintasütőt felforrósítjuk, majd vékonyan kikenjük az olvasztott kókuszzsírral és a palacsintákat a szokásos módon egyenként kisütjük (hagyjuk egy kicsivel vastagabbra, mint a hagyományosat).kremsajt_palacsinta (1)

Elkészíthető sósan és édesen is, ennek megfelelően, ízlés szerint tovább ízesítjük a palacsintatésztát. Édes palacsintához tegyünk a tésztába természetes édesítőszert, sós palacsintához egy-két csipet himalája sót! Ugyanúgy tölthető, feltekerhető, mint a hagyományos palacsinta.

Az egészséges alapanyagok lelőhelyét megtalálod ITT találtok

Oszd meg barátaiddal is, ha megkóstolnád!


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk

hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk

hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk