hirdetés

GASZTRO

Banános palacsinta

Ez az ízletes és tápláló cukormentes palacsinta kiváló reggeli vagy uzsonna lehet. Egy banán is nagyon finom, édes ízt ad a palacsinta tésztájának. Kínálhatjátok friss gyümölcsökkel, juharsziruppal vagy mézzel. A receptet kezdőknek is ajánljuk!
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2013. február 02.

hirdetés

Ez az ízletes és tápláló cukormentes palacsinta kiváló reggeli vagy uzsonna lehet. Egy banán is nagyon finom, édes ízt ad a palacsinta tésztájának. Kínálhatjátok friss gyümölcsökkel, juharsziruppal vagy mézzel. A receptet kezdőknek is ajánljuk!

wannabechef receptje a Wannabe chef blogon

Recept 15 kicsi palacsintához:

1 db banán összenyomkodva

hirdetés

1 db tojás

15 dkg liszt

1 zacskó foszfátmentes sütőpor

2 – 2,5 dl tej

A lisztet, a sütőport, a tojást, a tejet és az összenyomkodott banánt alaposan elkeverem egy nagy tálban. Először csak 2 dl tejet adok a tésztához, majd ha nagyon sűrűsödne, akkor lehet kicsit hígítani újra. Felforrósítom a serpenyőt, majd kis adagokban alacsony hőfokon elkezdem sütni a palacsintákat.

Ha összeállt és hólyagos a palacsinta teteje, akkor megfordítom és a másik oldalukat is sütöm pár percig. Mikor kisült az összes palacsinta, egymásra halmozom őket és mézzel meglocsolom. Kínálhattok hozzá friss gyümölcsöt is.

Ázsiai receptekért és hazai finomságokért katt: Wannabe chef oldalára!

Ha megkóstolnád, nyomj egy lájkot! :)


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk