/felfedezo/haromszor-allt-le-a-szive-most-halalkozeli-elmenyeirol-meselt-egy-tiktokozo/?utm-source=kapcsolodo
hirdetés

FELFEDEZŐ

Háromszor állt le a szíve, most halálközeli élményeiről mesélt egy TikTokozó

Mindhárom tapasztalat nagyon hasonló volt: lelassult az idő, és kívülről látta saját testét a fehér fényben.
Fotó: Rachboylex Tiktok - szmo.hu
2021. április 05.


Link másolása

hirdetés

Varázslatosnak és békésnek írta le a halált egy TikTok-felhasználó, akinek eddig már háromszor állt le a szíve - írja a Ladbible.

Boyle szupraventrikuláris tachycardiában (SVT) szenvedett, annak is az egyik ritka és különösen súlyos fajtájában: a szívritmuszavart az orvosai is nagyon nehezen tudták csak kezelni, sőt, háromszor állt le a szíve, míg küzdött a betegséggel. Mindháromszor szerencséje volt azonban, és vissza tudták hozni az életbe, posztjaiban pedig a halálközeli élményeit osztotta meg, miután a platformon többen is beszéltek hasonló tapasztalataikról.

"Olyan érzés volt, mintha kiszorultam volna a testemből. Nem láttam semmit, csak fehér fényt és magamat. Minden nagyon lelassult, mintha az idő rettentő lassan vánszorogna. Mintha lassított felvételben mentem volna a fény felé."

A legközelebb ismét megtörtént vele a legrosszabb, majd a legszerencsésebb dolog: szívműtétje közben ismét a klinikai halál állapotába került. Boyle elmondása szerint pontosan ugyanazt érezte, mint először, ám most már sokkal nyugodtabb és ismerősebb volt a helyzet. Bevallotta, hogy ez a két élmény kevésbé teszi félelmetessé számára a halált. A harmadik alkalom során már-már rutinosan üdvözölte a furcsa képeket:

a műtőasztalon lehelte ki ideiglenesen a lelkét, akkor a teste fölül látta ismét a jelenetet a fehér fénnyel.

A teste körül nem látott semmilyen orvosi műszert, sem orvost, csak saját magát.

hirdetés

Több kommentelő is azt kérdezte tőle, hogy mi volt a családja vagy az ismerősök reakciója ezekre a történetekre. Boyle egy következő videóban mondta el, hogy

a családja teljesen hülyének nézte, sőt, azóta is nagy százalékban nézik bolondnak az élményei miatt.

A legtöbben azzal magyarázzák a történteket, hogy biztosan túl sok gyógyszert kapott az altatásban, vagy az oxigénhiány miatt hallucinált. Őt mindez nem érdekli, elmondása szerint ugyanis nagyon békés és varázslatos volt mindhárom élmény.



hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk

hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk

hirdetés


Link másolása

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk