„A küldetésünk az, hogy fontosnak érezzék magukat a kismamák” – a MOM WOW története
Szőke-Vígh Emese és Németh Regina azzal a céllal fogtak közös vállalkozásukba, hogy mosolyt csaljanak az anyukák arcára. Nemcsak az övékre, de a legelső céljuk az volt. A számtalan esti beszélgetésből pedig egy brand született. Következzen tehát Regina és Emese (legyünk stílusosak) mesébe illő története, akiktől kérdezni is alig szükséges, ömlik belőlük a szó.
- Akinek van gyermeke, azonnal tisztában van vele, hogy mit szeretnénk közvetíteni a névvel, ami a MOM WOW. Tudja, hogy mit jelent egy-egy cinkos összekacsintás az utcán a babakocsikat tolva, olyan ez, mint a Harcosok klubja című filmben - korosztálytól függetlenül.
Valószínűleg sosem leszünk tökéletesek, de mindent beleadunk még akkor is, amikor úgy érezzük, épp nincs miből. És ilyenkor jön jól egy MOM WOW termék, ami emlékeztet bennünket arra, hogy egy mamiban végtelen sok erő és energia van.
- Ez volt az első lépés, amikor úgy döntöttetek, ahogy ti fogalmaztatok „cinkos összekacsintással” a márkát, a brandet, vagy mondhatom másképpen is: ezt a szövetséget megalkossátok?
- Igen. A férjeink már óvodás koruk óta barátok, így érthetően rengeteg időt töltenek egymással, és természetesen velünk is. A közös programok során mi is egymásra találtunk. Arra döbbentünk rá, hogy tök jól kiegészítjük egymást. Aztán, ahogy lenni szokott, az egyik beszélgetés követte a másikat, és arra az elhatározásra jutottunk, hogy van közös jövőnk. Mindenben passzoltunk.
Később azon kezdtünk el gondolkodni, mi lenne, ha ezen tervünket az RTL Klubon futó Cápák közöttben is bemutatnánk. Volt félelmünk azzal kapcsolatban, hogy a zsűri összetétele, talán nem a legkedvezőbb a számunkra a négy férfi és egy nő felállás miatt. Az aggodalmunk szerencsére felesleges volt, mert hatalmas szeretettel és végtelen kedvességgel fogadtak bennünket mind az öten. Ez újabb lendületet adott nekünk.
- Anno hogyan álltatok neki a tervnek? Kire mi a legjellemzőbb vonás? Hiszen azóta már nagyon jó barátnők is lettetek.
Emese: Én sokáig Londonban éltem, art directorként dolgoztam, így a design kialakítása közelállt a szívemhez, amikor már alaposabban nekiálltunk a részletek kidolgozásának, volt munka bőven, hiszen nemcsak pólók tervezését találtuk ki.
Regina: Emi ismerte a világtrendeket, fogékony a szépségre, kiválóan rajzol, tervez és hihetetlen a látásmódja. Ráadásul, azt is tudja, hogy mi kell a nőknek!
Emese: Regi precíz, pontos, összeszedett és nagyon konstruktív a gondolkodása. A vásárlókat érintő kihívásokban is erős, és nagyon tudatos.
Regina: Mindig is marketinggel és márkaépítéssel foglalkoztam, így volt abban tapasztalatom, hogy amennyiben értékesíteni szeretnénk egy ruhamárkát, akkor hogyan, és miként találjuk ki a koncepciót. Nagyon gyorsan haladtunk a megvalósításban.
- Mi a küldetésetek?
- Fontosnak érezzék magukat a kismamák. Legyen egy kis elismerés. Természetesen, mindenki megkaphatja mindezt otthon a férjétől, gyermeke édesapjától is, de amikor az egyik kismama is rámosolyog a másikra, mert tudják, hogy a másik ugyanabban van épp, mint ő, az azért egy picit más.
Személyes találkozókat is szervezünk, ahol mindenki megoszthatja történetét, szóval jókat beszélgetünk egymással.
- A MOM WOW nem egy „öreg” vállalkozás. Az évek múlásával hová szeretnétek fejlődni?
- Hú! Ez egy jó kérdés! Kapaszkodók adása az anyáknak! Adrenalinsokk a léleknek a fórumainkon, amelyből mindenki tud építkezni. A fizikai megjelenés mellett, tehát az összetartozást is szeretnénk építeni az évek alatt.