FELFEDEZŐ

10 valószínűtlen, mégis igaz történet ügyfélszolgálatokról

Sok negatív sztorit is hallani, de íme néhány példa arra, amikor nagyon kellemes csalódást okoztak az ügyfélszolgálatok munkatársai.

Link másolása

Ügyfélszolgálatos élményeink sokszor nem happy enddel zárulnak: gyakran panaszkodunk arra, hogy egyes cégek munkatársai nem igazán hajlandók segíteni rajtunk, mi több, nem is érdekli őket a problémánk. Az alábbi lista azonban rácáfol erre: olvass el 10 rövid történetet olyan esetekről, amikor kellemes csalódást okoztak az ügyfélszolgálatok.

1. Morton’s Steakhousesteak-1445122_960_720

pixabay kép

Nem tudni, hogy Peter Shankman üzleti tanácsadó komolyan gondolta-e, hogy egy Twitter-bejegyzésben rendel magának kaját, de biztos meglepődött, amikor a reptéren egy nagy csomaggal várták. „Hello, Mortons – tudnátok nekem hozni egy Porterhouse steaket a Newark reptérre két óra múlva, amikor landolok?” – olvasható a posztban. Tudtak! Egy csokornyakkendős férfi várta, kezében egy zacskóval, amiben hozta a steaket, hozzá egy kis rákkal, krumplival, evőeszközökkel és szalvétával. Shankman elképesztően hálás volt, későbbi bejegyzésében ezt írta: „Valaki meglátta a bejegyzést, valaki jóváhagyta az ötletet, egy szakács elkészítette az ételt, valaki több mint húsz mérföldet vezetett a legközelebbi étteremből a reptérig, és valakinek még a gépem landolási adatait is ki kell kutatnia, hogy tudja, hova érkezem majd pontosan.”

2. Sainsbury’s

Az angol áruházlánc egy három éves kislánytól kapott egyszer egy levelet, aki kíváncsi volt, hogy miért „tigris” kenyérnek hívják az egyik pékárut, amikor az jobban hasonlít egy zsiráfra. Az ügyfélszolgálat igazat adott neki; válaszlevelükben azt írták, hogy jogos a felvetése, valóban jobban hasonlít a kenyér csíkozása egy zsiráféra, valószínűleg azért nem ez lett a neve, mert az első péknek, aki ilyesmit sütött, egy tigris jutott először eszébe. A történtek után zsiráf kenyérként kezdték el árulni a terméket.

3. Zappos

Egy vásárlójuk egyszer hat pár cipőt rendelt tőlük, mert az édesanyja olyan orvosi kezelést kapott, ami nagyon érzékennyé tette a lábát, és a meglévő cipőit nem tudta használni. Később az anya kereste meg az ügyfélszolgálatot azzal, hogy hogyan tudja visszaküldeni azokat a párokat, melyek végül nem lettek jók. Leírta azt is a levelében, hogy miért küld vissza egyszerre ilyen sok cipőt: a bolt részéről pedig az volt a válasz, hogy küldtek neki egy csokor virágot és egy jobbulást kívánó üzenetet és VIP-vásárlói kártyát az ő és két lánya részére is.

4. Trader Joe’s1_wikimedia_commons

Néhány éve egy hóvihar közepette egy felhasználó a Reddit közösségi oldalon arról érdeklődött, hogyan tudna nagyobb mennyiségű élelmiszert rendelni a 89 éves nagyapjának, aki nem tudta elhagyni a házát. A Trader Joe’s nem szállított ki házhoz, de a nagyapa esetében kivételt tettek és felár nélkül kivittek neki napokra elegendő élelmiszert, amit még telefonon egyeztetve hozzá is igazítottak az étrendjéhez.

5. Southwest Airlines

Megható történet következik: egy férfinak azért kellett Los Angeles-ből Denverbe utaznia a lányáékhoz, hogy utoljára láthassa a 3 éves unokáját, akit az apja annyira megvert, hogy kómába került és nem volt neki sok hátra. A férfi felesége foglalta le neki a repülőjegyet, fel is hívta a légitársaságot, hogy férjének miért kell ilyen hirtelen utaznia, aki azonban a nagy forgalom miatt csak 12 perccel a gép tervezett indulása után ért ki a reptérre. Nem gondolta volna, hogy a kapuknál találja a pilótát, aki csak rá várt, és így szólt: „Nélkülem nem mehetnek sehova, én pedig Ön nélkül nem indultam volna el. Nyugodjon meg, elvisszük Denverbe. Sajnálom, ami történt.”

6. Amazoncontroller-1216816_960_720

Mondhatták volna azt is, hogy erről nem tehetnek, de nem így történt: egy férfi az Amazon online áruházból rendelt a fiának PlayStationt karácsonyra. A terméket kiküldték, de nem került el a vásárlóhoz. Ez ilyenkor lehet a futárszolgálat hibája, vagy a szomszédé, aki átvette, de lusta volt biztonságos helyre vinni – de biztosan nem az áruházé, akik elvégezték a dolgukat azzal, hogy átadták a futárszolgálatnak a csomagot. Ennek ellenére a férfi panaszlevele után kiküldtek egy ugyanolyan PlayStationt ingyenes kiszállítással, ami még karácsony előtt célba is ért.

7. Ritz-Carlton

Hű maradt presztízséhez a luxushotel egy Balin nyaraló család esetében: a vendégeknek olyan ételallergiája volt, hogy csak különleges, nehezen beszerezhető tojás-és tejfajtából készített kajákat ehettek. Vittek is magukkal ilyeneket, de az utazás közben megromlottak. A család nem tudott (nem akart?) mást enni a nyaralás során, a környéken pedig nem lehetett olyan hozzávalókat beszerezni, ami nekik megfelel, ezért végül a hotel személyzetének egy része két és fél órát repült Szingapúrba azért, hogy megvegye és Balira vigye a kért hozzávalókat.

8. Nordstorm

A ruhabolt próbafülkéjében egy nő jegygyűrűjéből kiesett a gyémánt, amit eszeveszetten keresni kezdett. Segítségére volt a biztonsági őr is, aki vele együtt térden kúszva kereste a drága ékszerdarabot. Később átnézték az áruház összes porszívóját, és az egyik porzsákban megtalálták a gyémántot.ring-879932_960_720

Kép: Pixabay

9. Apple

Az iPad Air 2 modell megjelenése után nem sokkal egy férfi szinte egyből azután, hogy megvette, visszaküldte a forgalmazónak a tabletet, rajta egy cetlivel: „A feleségem nem engedte”. Eljutott a történet híre a cégnél több vezető fülébe is, akik végül úgy döntöttek, hogy visszafizetik az iPad árát és magát az iPadet is visszaküldték a férfinek, rajta egy cetlivel: „Az Apple megengedte”.

10. Gaylord Opryland

Egy írónő 2012-ben egy Gaylord Opryland hotelben szállt meg Nashville-ben. Volt a szobájában egy rádiós óra, ami olyan relaxációs zenét játszott, ami teljesen lenyűgözte őt. Otthonra is akart magának egy ilyet, végül Twitteren kérdezte meg a szállodalánctól, hogy hol tud ilyet vásárolni. Lelombozta a válasz, mivel azt írták, hogy ezt külön nekik készítették, de írtak egy boltot, ahol lehet hasonlót venni: viszont azon nem voltak rajta azok a relaxációs zenék, amiket az írónő annyira imádott. Mindezt leírta viszontválaszában a hotel személyzetének és megköszönte a segítségüket. Mikor legközelebb visszatért a szobájába, már kettő volt a rádiós órából, mellettük pedig egy levél az alábbi felirattal: „Reméljük, hogy otthon is élvezi majd a relaxációs zenéket.”

via Mentalfloss

Neked van pozitív élményed ügyfélszolgálatokkal? Írd meg kommentben!

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


FELFEDEZŐ
A Rovatból
Hat éve nem használ sampont és balzsamot egy férfi, azóta nem hullik a haja
Az első három hét volt csak durva, utána beindult a haj öntisztulása. Lehet, hogy ennyire egyszerű a kopaszodás ellenszere?

Link másolása

Már több mint tízmillióan látták Nick Coetzee videóját, amiben a férfi a hajhullás megállításáról mesél a TikTokon. Coetzee még tinédzser volt amikor észrevette, hogy a homloka egyre feljebb kúszik, a pólói pedig tele voltak kihullott hajszálakkal.

A helyzet odáig fajult, hogy az iskolába két inggel indult el, mert tudta, hogy az első óra végére tiszta haj lesz mindene,

írja a videót kiszúró LADbible.

Coetzee haja végül már csomókban hullott, amikor arra gondolt, hogy nem használ egy ideig vegyszereket tartalmazó sampont és hajbalzsamot. Ennek már hat éve, mivel rövid időn belül abbamaradt a férfi hajhullása. Nick haja azóta sokkal egészségesebb, és mint kiderült, nincs egyedül azzal, hogy hajmosás nélkül éli az életét. A természetes módszerben, vagyis az egyszerű tiszta vizes öblítésben hívőknek saját mozgalma van, amit többek között a #nopoomovement hashtag alatt lehet elérni.

Coetzee elmondja: eleinte attól tartott, hogy nagyon zsíros lesz a haja. Ez így is volt az első 2-3 hétben, utána azonban beindult az öntisztulás, és a haja visszanyerte természetességét. Azóta nincs gondja a hajhullással sem, és sokkal jobban érzi magát.

A kopaszodástól megszabadult férfi angol nyelvű videóját itt lehet megnézni:

@_nickcoetzee Haven’t washed it in years ✋? #nopoomethod #hairloss #hair #hairtok #fyp ♬ Paris - Else

A hajmosás nélkül élők Nickhez hasonlóan úgy vélik, hogy a vegyszerekkel telepakolt samponok és kondicionálók valójában átverések. Ráadásul a műanyagtubusok rendkívül környezetszennyezők. Ezen felül akad olyan is, aki pusztán takarékossági megfontolásból próbálja ki a sampon nélküli életet.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

FELFEDEZŐ
A Rovatból
Már be lehet költözni a világ legkeskenyebb felhőkarcolójába, ahol milliárdokba kerülnek a legolcsóbb lakások is
A 84 emeletes Steinway Towerből pazar kilátás nyílik Manhattenre és a Central Parkra.

Link másolása

Elkészült a világ legkeskenyebb felhőkarcolója, amit New York Manhattan városrészében építettek fel.

A Steinway Tower vagy 111 West 57th Street néven ismert épület 435 méteres magasságával a nyugati félteke egyik legmagasabbja, csak két New York-i felhőkarcoló, a World Trade Center és a Central Park Tower nagyobb nála. Magasság-szélesség arányával (24:1) viszont kiemelkedik minden hasonló toronyépület közül.

Az építkezést 2013-ban kezdték el, végül 2021-re készült el a felhőkarcoló. 84 emeletesre építették, benne és a szomszédos Steinway Hall épületben összesen 60 lakást alakítottak ki. A torony tetején egy háromszintes penthouse lakás található, amely a Central Parkra néz. Az épület homlokzata terrakotta tömbökből áll, amely különböző megvilágítában és különböző szemszögből nézve más színűnek és textúrájúnak tűnik.

Az építészek fő célja az volt, hogy egy teljesen más, merész épülettel gazdagítsák New York látképét, ugyanakkor az a helyszín történelmi gyökerei előtt is tisztelegjen. A torony ugyanis a Steinway Hall kiegészítése lett, amely egy 1925-ben épült történelmi épület, a Steinway & Sons német-amerikai zongoragyártó cég alapítójának egykori otthonaként ismert, most pedig koncertteremként működik.

A felhőkarcolóban igazi luxuslakások várják leendő lakóikat, természetesen pazar kilátással - és jó sok pénzért.

Egy stúdiólakás ára 7,75 millió dollárról (~2,6 milliárd forint) indul, a penthouse lakások ára pedig 66 millió dollárig (~23 milliárd) terjed.

A Steinway Tower

Forrás: CNN


Link másolása
KÖVESS MINKET:


FELFEDEZŐ
Orbán visszaadta a kampányszéket, amit Margit nénitől kapott kölcsön kampányeseményekre
„Szerencsét hozott, 4 év múlva megint elkérjük” - írta a kormányfő, aki egy virágcsokorral is megköszönte a hölgynek a kölcsönszéket.

Link másolása

Mint arról mi is beszámoltunk, Orbán Viktor a parlamenti választás előtti napokban több városban is járt, a kampányeseményeken pedig egy kisszékre állva szólt a közönségéhez.

A választás utáni napon a kormányfő a Facebook-oldalán osztott meg egy képet arról a bizonyos székről, amit - mint kiderült -

egy idős hölgy adta kölcsön neki a fórumokra.

A miniszterelnök alá is írta a fából készült széket a "köszönöm" mellé.

Orbán a korábbi posztjában azt is írta, hogy a szék "jól bírta a strapát". Most viszont eljött az idő, hogy visszaadja a bútordarabot a jogos tulajdonosának, vagyis Margit néninek.

A kormányfő egy "Köszönöm, Margit néni!" feliratú képet tett közzé a Facebook-oldalán szombaton, amin a hölgyet láthatjuk a székkel és egy virágcsokorral a kezében.

"Kölcsönszék visszajár! Szerencsét hozott, 4 év múlva megint elkérjük"

- írta hozzá a miniszterelnök.

Link másolása
KÖVESS MINKET:


FELFEDEZŐ
Orbán Viktor a levágott disznónak is megköszönte, hogy nyert a Fidesz
A miniszterelnök a választások előtt az ország több pontjára is elment, sorban mond köszönetet mindenkinek.

Link másolása

Orbán Viktor a 2022-es választások előtt a legtöbbet vidéken kampányolt. Most, száz százalékos a feldolgozottságnál is stabil a Fidesz kétharmada, a miniszterelnök pedig a Facebookon említette meg azokat a településeket, ahol nem sokkal a választások előtt járt. Így kerülhetett ki a Facebookjára az a poszt is, amiben egy levágott disznónak is köszönetet mondott.

"Köszi, Röfi! Hajrá, Öttömös!"

- áll Orbán alábbi posztjában.


Link másolása
KÖVESS MINKET: