hirdetés

FELFEDEZŐ

10 valószínűtlen, mégis igaz történet ügyfélszolgálatokról

Sok negatív sztorit is hallani, de íme néhány példa arra, amikor nagyon kellemes csalódást okoztak az ügyfélszolgálatok munkatársai.

Link másolása

hirdetés

Ügyfélszolgálatos élményeink sokszor nem happy enddel zárulnak: gyakran panaszkodunk arra, hogy egyes cégek munkatársai nem igazán hajlandók segíteni rajtunk, mi több, nem is érdekli őket a problémánk. Az alábbi lista azonban rácáfol erre: olvass el 10 rövid történetet olyan esetekről, amikor kellemes csalódást okoztak az ügyfélszolgálatok.

1. Morton’s Steakhousesteak-1445122_960_720

pixabay kép

Nem tudni, hogy Peter Shankman üzleti tanácsadó komolyan gondolta-e, hogy egy Twitter-bejegyzésben rendel magának kaját, de biztos meglepődött, amikor a reptéren egy nagy csomaggal várták. „Hello, Mortons – tudnátok nekem hozni egy Porterhouse steaket a Newark reptérre két óra múlva, amikor landolok?” – olvasható a posztban. Tudtak! Egy csokornyakkendős férfi várta, kezében egy zacskóval, amiben hozta a steaket, hozzá egy kis rákkal, krumplival, evőeszközökkel és szalvétával. Shankman elképesztően hálás volt, későbbi bejegyzésében ezt írta: „Valaki meglátta a bejegyzést, valaki jóváhagyta az ötletet, egy szakács elkészítette az ételt, valaki több mint húsz mérföldet vezetett a legközelebbi étteremből a reptérig, és valakinek még a gépem landolási adatait is ki kell kutatnia, hogy tudja, hova érkezem majd pontosan.”

2. Sainsbury’s

hirdetés

Az angol áruházlánc egy három éves kislánytól kapott egyszer egy levelet, aki kíváncsi volt, hogy miért „tigris” kenyérnek hívják az egyik pékárut, amikor az jobban hasonlít egy zsiráfra. Az ügyfélszolgálat igazat adott neki; válaszlevelükben azt írták, hogy jogos a felvetése, valóban jobban hasonlít a kenyér csíkozása egy zsiráféra, valószínűleg azért nem ez lett a neve, mert az első péknek, aki ilyesmit sütött, egy tigris jutott először eszébe. A történtek után zsiráf kenyérként kezdték el árulni a terméket.

3. Zappos

Egy vásárlójuk egyszer hat pár cipőt rendelt tőlük, mert az édesanyja olyan orvosi kezelést kapott, ami nagyon érzékennyé tette a lábát, és a meglévő cipőit nem tudta használni. Később az anya kereste meg az ügyfélszolgálatot azzal, hogy hogyan tudja visszaküldeni azokat a párokat, melyek végül nem lettek jók. Leírta azt is a levelében, hogy miért küld vissza egyszerre ilyen sok cipőt: a bolt részéről pedig az volt a válasz, hogy küldtek neki egy csokor virágot és egy jobbulást kívánó üzenetet és VIP-vásárlói kártyát az ő és két lánya részére is.

4. Trader Joe’s1_wikimedia_commons

Néhány éve egy hóvihar közepette egy felhasználó a Reddit közösségi oldalon arról érdeklődött, hogyan tudna nagyobb mennyiségű élelmiszert rendelni a 89 éves nagyapjának, aki nem tudta elhagyni a házát. A Trader Joe’s nem szállított ki házhoz, de a nagyapa esetében kivételt tettek és felár nélkül kivittek neki napokra elegendő élelmiszert, amit még telefonon egyeztetve hozzá is igazítottak az étrendjéhez.

5. Southwest Airlines

Megható történet következik: egy férfinak azért kellett Los Angeles-ből Denverbe utaznia a lányáékhoz, hogy utoljára láthassa a 3 éves unokáját, akit az apja annyira megvert, hogy kómába került és nem volt neki sok hátra. A férfi felesége foglalta le neki a repülőjegyet, fel is hívta a légitársaságot, hogy férjének miért kell ilyen hirtelen utaznia, aki azonban a nagy forgalom miatt csak 12 perccel a gép tervezett indulása után ért ki a reptérre. Nem gondolta volna, hogy a kapuknál találja a pilótát, aki csak rá várt, és így szólt: „Nélkülem nem mehetnek sehova, én pedig Ön nélkül nem indultam volna el. Nyugodjon meg, elvisszük Denverbe. Sajnálom, ami történt.”

6. Amazoncontroller-1216816_960_720

Mondhatták volna azt is, hogy erről nem tehetnek, de nem így történt: egy férfi az Amazon online áruházból rendelt a fiának PlayStationt karácsonyra. A terméket kiküldték, de nem került el a vásárlóhoz. Ez ilyenkor lehet a futárszolgálat hibája, vagy a szomszédé, aki átvette, de lusta volt biztonságos helyre vinni – de biztosan nem az áruházé, akik elvégezték a dolgukat azzal, hogy átadták a futárszolgálatnak a csomagot. Ennek ellenére a férfi panaszlevele után kiküldtek egy ugyanolyan PlayStationt ingyenes kiszállítással, ami még karácsony előtt célba is ért.

7. Ritz-Carlton

Hű maradt presztízséhez a luxushotel egy Balin nyaraló család esetében: a vendégeknek olyan ételallergiája volt, hogy csak különleges, nehezen beszerezhető tojás-és tejfajtából készített kajákat ehettek. Vittek is magukkal ilyeneket, de az utazás közben megromlottak. A család nem tudott (nem akart?) mást enni a nyaralás során, a környéken pedig nem lehetett olyan hozzávalókat beszerezni, ami nekik megfelel, ezért végül a hotel személyzetének egy része két és fél órát repült Szingapúrba azért, hogy megvegye és Balira vigye a kért hozzávalókat.

8. Nordstorm

A ruhabolt próbafülkéjében egy nő jegygyűrűjéből kiesett a gyémánt, amit eszeveszetten keresni kezdett. Segítségére volt a biztonsági őr is, aki vele együtt térden kúszva kereste a drága ékszerdarabot. Később átnézték az áruház összes porszívóját, és az egyik porzsákban megtalálták a gyémántot.ring-879932_960_720

Kép: Pixabay

9. Apple

Az iPad Air 2 modell megjelenése után nem sokkal egy férfi szinte egyből azután, hogy megvette, visszaküldte a forgalmazónak a tabletet, rajta egy cetlivel: „A feleségem nem engedte”. Eljutott a történet híre a cégnél több vezető fülébe is, akik végül úgy döntöttek, hogy visszafizetik az iPad árát és magát az iPadet is visszaküldték a férfinek, rajta egy cetlivel: „Az Apple megengedte”.

10. Gaylord Opryland

Egy írónő 2012-ben egy Gaylord Opryland hotelben szállt meg Nashville-ben. Volt a szobájában egy rádiós óra, ami olyan relaxációs zenét játszott, ami teljesen lenyűgözte őt. Otthonra is akart magának egy ilyet, végül Twitteren kérdezte meg a szállodalánctól, hogy hol tud ilyet vásárolni. Lelombozta a válasz, mivel azt írták, hogy ezt külön nekik készítették, de írtak egy boltot, ahol lehet hasonlót venni: viszont azon nem voltak rajta azok a relaxációs zenék, amiket az írónő annyira imádott. Mindezt leírta viszontválaszában a hotel személyzetének és megköszönte a segítségüket. Mikor legközelebb visszatért a szobájába, már kettő volt a rádiós órából, mellettük pedig egy levél az alábbi felirattal: „Reméljük, hogy otthon is élvezi majd a relaxációs zenéket.”

via Mentalfloss

Neked van pozitív élményed ügyfélszolgálatokkal? Írd meg kommentben!


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
„Együtt élünk a legjobb barátnőmmel, a férjeinkkel, és együtt neveljük a gyerekeinket - ez eddig a legjobb évem!”
A két barátnő két baráthoz ment férjhez, majd a gyerekeikkel összeköltöztek, és roppant jól érzik magukat!

Link másolása

hirdetés

Madison és Curstin barátnők, akik 13 éves koruk óra sülve-főve együtt voltak, sőt, ahogy az sok barátnőnél szokás, megfogadták, hogy sosem hagyják el egymást, bármi is történjék. Ilyenkor persze nem szokott semmi különleges történni, családjuk lesz, gyerekeik, és ez már elég ahhoz, hogy lazuljon a kamaszkori barátság. Náluk azonban nem így történt - írta meg a Mirror.

Szintén még kamaszként ismerkedtek meg két sráccal, Zach-kel és Carterrel, akik szintén jó barátok voltak. Össze is jött a két pár, máig együtt vannak, össze is házasodtak, gyerekeik lettek.

De a szokatlan rész a mesében most jön: pár hét különbséggel adott életet a két nő a gyerekeiknek, Curstinnek egy fia lett, Cade, Madison pedig ikreket szült, Jenningset és Evie-t.

hirdetés
Majd tavaly év elején meghozták azt a döntést, hogy a két család összeköltözik. Az apropó az volt, hogy Zach, aki katona volt, leszerelt, és úgy gondolták, hogy a visszailleszkedés így könnyebben fog menni. Először arra gondoltak, csak ideiglenesen költözik egybe a két család, de aztán annyira bejött nekik, hogy úgy döntöttek, együtt is maradnak.

"Együtt neveljük a gyerekeinket mint egy nagy család. A babáinknak jobb gyerekkora lesz így, mint amilyen nekünk volt. A legjobb barátok vagyunk, akik valószínűleg a legjobb barátokat nevelik. Ez volt az eddigi legboldogabb évem - mondta Madison egy TikTok-videóban.

@thetwinpletfamily toxic is so 2010 #dobetter #twinplets #unconditionallove #MyPlayoffPicks #fypシ #4lifers #fyp #bff #mombestfriend #familyischosen #doingbetter #foryou ♬ Pope Is a Rockstar - Sales

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
FELFEDEZŐ
Türkmenisztán elnöke elrendelte, hogy oltsák el a „Pokol Kapujában” évtizedek óta égő tüzet
Az égő krátert máig rejtélyek övezik, az elnök már 2010-ben is utasítást adott a tűz eloltására.

Link másolása

hirdetés

Türkmenisztán elnöke elrendelte, hogy zárják be az országban található "Pokol Kapuját", és "találjanak megoldást" a hatalmas sivatagi gázkráterben évtizedek óta égő tűz eloltására - írja a BBC.

Gurbanguli Berdimuhamedov elnök a döntést környezetvédelmi és egészségügyi okokkal magyarázta, valamint a gázkitermelésbe is bekapcsolnák a jelenleg turistaattrakcióként funkcionáló területet a jövőben. "Értékes természeti erőforrásokat veszítünk el, amelyekből jelentős hasznot tudnánk termelni, és népünk jólétének javítására fordítani" - mondta az elnök.

Berdimuhamedov 2010-ben egyszer már elrendelte a tűz eloltását. 2013-ban aztán mégis inkább természetvédelmi területté nyilvánította.

Sokak szerint a tűz úgy keletkezett, hogy 1971-ben egy szovjet fúrási művelet során a fúrótorony alatt beomlott a föld, és a helyén egy körülbelül 70 méter átmérőjű és 20 méter körüli mélységű kráter maradt. A mérgező gázkibocsátás megelőzése érdekében a geológusok úgy döntöttek, hogy a földgázt meggyújtják. Azt remélték, hogy a tűz néhány napon belül elemészti a barlangban található összes földgázt, majd kialszik. A földgáz azonban még mindig ég, lassan 50 éve folyamatosan, így a helyiek elnevezték a barlang maradványát "a Pokol Kapujának".

George Kourounis kanadai felfedező, aki 2013-ban leereszkedett a kráter mélyébe és megvizsgálta azt, arra jutott, valójában nem lehet tudni, hogyan keletkezett. A helyi türkmén geológusok szerint ugyan a hatalmas kráter az 1960-as években alakult ki, de csak az 1980-as években kezdett el égni.

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
FELFEDEZŐ
Nagyon valószínűtlen, hogy két perc után is ezen a gépen leszel – a világ legrövidebb menetrend szerinti repülőútja
A naponta kétszer-háromszor induló járatra nyolc utas fér fel, a repülőjegyért pedig átlagosan 15 fontot (6-7 ezer forintot) kérnek el.

Link másolása

hirdetés

Nyolc utas zsúfolódik be egy Volkswagen-lakókocsi méretű kabinba. A motorzaj fülsiketítő. WC-re nem lehet elmenni. Mégis van valami különleges a Loganair LM711-es járatában, amire maximum két perc után rá is jössz. Ez ugyanis a világ legrövidebb, menetrendszerinti repülőútja, amelyről a CNN számolt be.

A Skócia északi részén fekvő Orkney-szigetcsoport szélén elhelyezkedő Westray szigetet a még kintebb lévő Papa Westray szigettel összekötő járat a Guinness Rekordok Könyve szerint a világ legrövidebb menetrend szerinti légi járata. Ami nem is csoda hiszen a mindössze 2,7 kilométeres távolságot kevesebb idő alatt éri el, mint amennyi idő alatt a legtöbb utasszállító az utazómagasságot.

Ha jó napot fogunk ki, kedvező széllel és könnyű poggyászokkal mindössze 53 másodpercig tart az út – ez egyben az eddigi rekord is.

A járatot leginkább a mintegy nyolcvan fős helyi lakosság használja. Nyáron turisták, főleg kirándulók és a repülés szerelmesei is megfordulnak a gépen. A naponta kétszer-háromszor induló járatra nyolc utas fér fel, a repülőjegyért pedig átlagosan 15 fontot (6-7 ezer forintot) kérnek el.

A legjobban azok járnak, akiknek sikerül az első sorba ülniük – innen ugyanis a pilótát közvetlen közelről figyelhetjük vezetés közben. Nem választhatjuk azonban meg, hogy hova ülünk. A biztonság érdekében a kiosztás a súly egyenletes eloszlásán alapul a repülőgépen.

Videó: A repülőút

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
FELFEDEZŐ
A Rovatból
hirdetés
Befagyott hattyúkhoz riasztották a madármentőket, videó is készült a kiszabadulásukról
Bár nem volt egyszerű, a két madár végül szerencsésen ki tudott menekülni a szorult helyzetből.

Link másolása

hirdetés

A téli hideg miatt elkezdett befagyni Kistokajon a tó. Két hattyú azonban a jég fogságába esett. A szorult helyzetüket látók a madármentőket hívták segítségül.

A Madármentő Állomás Mályi - Bird Rescue közösségi oldalán számoltak be az esetről. Mint írják:

"Befagyott hattyúkhoz riasztottak minket Kistokajból. Ma érkezett a hívás, hogy a kistokaji tavon látnak két hattyút, amik nem mozdulnak és lehet, hogy belefagytak a tóba.

Kimentünk és ezeket a képsorokat készítettük" - áll a bejegyzésben. A feltöltött videó alapján azonban szerencsére jó vége lett a történetnek.

Bár nem volt egyszerű, de megérte a madarak küzdelme, saját erőből ki tudtak menekülni szorult helyzetükből.

VIDEÓ: A hattyúk megmeneküléséről

hirdetés

Az egyik kommentelő megírta, hogy a kiérkező madármentők elmondták, hogyan lehet hasonló helyzetben segíteni:

"ilyenkor köréjük kell dobálni ágakat vagy kavicsokat, hogy megtudjuk, tudnak-e mozdulni".

Mályi Természetvédelmi Egyesület mentési és tanácsadási céllal működik. Az állomás Miskolc vonzáskörzetében, 30-40 km körzetben tud rászoruló madarakon vagy vad kisemlősökön segíteni, vagy a megfelelő helyre továbbjuttatni. Sérült madár bejelentése: 06 30 689 2727

Mályi Természetvédelmi Egyesület Számlaszáma: 11600006-00000000-63004951

Bővebb információk ITT


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: