/eletstilus/tobb-mint-40-marka-csatlakozott-a-csalad-az-csalad-kampanyhoz/
hirdetés

ÉLET-STÍLUS

Több mint 40 márka csatlakozott A család az család kampányhoz

Többek között az RTL Magyarország, a Netpincér, valamint az IKEA is.
hirdetés

Több tévécsatorna (RTL, HBO, Comedy) mellett az IKEA, a Sziget vagy a Cinema City is kiáll A család az család kampány üzenete mellett, írja a Kreatív.

Még novemberben indult A család az család kampány, amelyben szivárványcsaládok tagjai, érintett szülők mondták el saját tapasztalataikat, valamint szakértők is beszéltek a témáról.

A kampány következő lépéseként február 18-án csütörtökön a több mint 40 csatlakozó márka a kampányt támogató tartalmakat tesz közzé.

Videó: a kampány kezdeményezői beszélnek az akcióról

hirdetés

"Őszintén megmondom, még minket is meglepett, hogy a kampánynak milyen óriási támogatottsága volt az egész társadalomban. Rengeteg ismert és civil ember csatlakozása mellett nagyon örülök, hogy most különböző hátterű cégek, zenekarok, éttermek és egy nagykövetség is csatlakozik hozzánk. Rajtuk keresztül még több emberhez eljut az üzenetünk, hogy a család az család" - mondta Pál Márton, a kampány egyik kiötlője.

Hozzátette: "Várunk minden további csatlakozót, aki szerint a család fogalma sokkal színesebb, mint ahogy azt néha gondoljuk. Csatlakozzatok Ti is!"

Az eddig csatlakozott márkák, éttermek, zenekarok listája:

HBO, IKEA, Sziget, NetPincér, CinemaCity, Joy, RTL Magyarország, Chezdodo, Nosalty, Glamour, RTVszínes, Marie Claire, Levi’s, L’Office, 360Bar, Fruccola, MTV Hungary, Paramount Network, ComedyCentral, Comedy Central Family, Humen, Liliputilove, Kioszk, Bábel étterem, Nyx, Fastbridge, Kristinus borbirtok, Panarom, Adrienne Feller, Franziska Organic, Gardrobemini, Lovebugvintage, Incababy, Herbarting, Adamo hinta, Pippadu, Centrum, Up Music management, Share Now, Kreatív, DoraNatura, Anyaparadicsom, Mörk, Antonia Vai, Holland Nagykövetség, Pagony, Freyja, Liluland

Többen már közzé is tettek valamilyen tartalmat az akció alkalmából.

A Cinema City üzenete
Az HBO tematikus válogatása a kampányra.

A streaming-szolgáltató emellett ma jelentette be, hogy március 11-én érkezik az Anyáim története című dokumentumfilm is, amely egy szivárványcsalád örökbefogadását kíséri végig.

A Netpincér pedig rövid videóval szállt be a kampányba.



hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk