hirdetés

A Rovatból
hirdetés

Rubint Réka és Nádai Anikó is összecsapott a MediaMarkt vicces kísérletében

Megküzdöttek a játékban, melynek végén nyereményüket a Magyar Vöröskeresztnek ajánlották fel.
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2017. november 22.

hirdetés

A MediaMarkt mindenre szeretett volna felkészülni a november 24-ei Black Friday előtt. Egy kísérlet szintjén még arra is, hogy mi történne, ha tényleg sötétség lenne a Fekete Pénteken. A cég vicces kísérletére Facebookon lehetett csatlakozni. Olyan bevállalós, bátor jelentkezőket kerestek, akik nem félnek a sötétben, és kíváncsiak, vajon milyen termékeket rejtenek a dobozok.

A kísérlet egy vetélkedő formájában zajlott az Aréna Plázában, amiben a versenyzők kipróbálhatták, milyen lehet vaksötétben vásárolni az óriási akciókban. A helyszínen felállított nagy dobozban, egyszerre ketten mérhették össze gyorsaságukat. Két játékosról, Adriennről és Istvánról ebben a cikkünkben már beszámoltunk.belso2

A játékban azonban nem csak a Facebookról jelentkezők vettek részt, hanem két sztár is Rubint Réka és Nádai Anikó. A többi játékoshoz hasonlóan, nekik is 1 percük volt arra, hogy összegyűjtsék a termékeket.

Ők sem tudták előre, hogy melyik doboz milyen értékű tárgyakat rejt. Sokáig szoros volt a verseny, végül Rékának sikerült nagyobb összeget spórolnia. Nyereményüket (118.175 Ft és 139.276 Ft) azonban ők nem saját célra, hanem a MediaMarkttal közösen, a Magyar Vöröskeresztnek ajánlották fel.

Az eseményről készült videót itt nézheted meg:

hirdetés

MediaMarkt és a Vöröskereszt együttműködése

A MediaMarkt és a Magyar Vöröskereszt együttműködése több évre nyúlik vissza. A korábbi években ruhagyűjtést szerveztek az áruházakban a nehéz sorsú családokat támogatva, illetve fő támogatói voltak a karitatív szervezet felsőoktatási véradó versenyének is, amelyen több tízezer egyetemista és főiskolás mozdult meg, hogy segítsen.

Májusban a Vöröskereszt kereskedelmi tevékenységbe kezdett, és sajátmárkás termékeiket értékesítik. Az együttműködés újabb lépcsőfoka, hogy a Vöröskereszt, a MediaMarktot választotta kizárólagos partnerének a sajátmárkás elektronikai termékeinek értékesítésére. Minden, a Magyar Vöröskereszt logójával ellátott csomagolásban forgalomba kerülő lámpa eladása után egy meghatározott összeget kap a szervezet.

Készülj fel időben a Black Friday akcióira!

A Black Friday akció november 24-én indul országszerte a MediaMarkt áruházban és webáruházban, amire már érdemes előre felkészülni és átgondolni, mire van szükséged.



hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk