hirdetés

A Rovatból
hirdetés

Így néz ki ezentúl a Coca-Cola

Ekkorát már régen változtatott a cég. Hogy ez a vásárlóknak is bejön-e, majd kiderül.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2017. január 24.

hirdetés

Azt szeretnék, ha 2020-ra Magyarországon megduplázódna a cukor- és kalóriamentes variánsok részesedése a márkán belül. Ezért a három különálló márka (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light) helyett mindenütt egységesen a Coca-Cola jelenik majd meg. Minden Coca-Cola fémdoboz és palack egységes dizájnt kap, középpontban a piros körrel. A variánsokat kiegészítő színek segítenek majd megkülönböztetni egymástól.

Ugyanakkor a csomagoláson és a hirdetésekben mindenütt kiemelik majd az egyes variánsok jellemzőit. A Coca-Cola Zero új csomagolásán például ezentúl a „Zéró cukor, zéró kalória” felirat olvasható.

Íme az új dobozos verziók:

1

hirdetés

2

3

Megváltoztak az üveges kólák címkéi is:cola cover

A termék receptjét is fejlesztették. Azt ígérik, az üdítő íze még inkább hasonlít majd az eredeti Coke ízre.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk