hirdetés
kep.jpg

Soha ne add fel: 10 megmenekült öngyilkos meséli el, mennyire örülnek, hogy életben maradtak

Van aki azóta sikeres pszichológus lett, más pedig megismerte élete szerelmét, és boldogan él.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2019. július 07.


hirdetés

A Bored Panda olyan emberek történeteit gyűjtötte össze, akik korábban öngyilkosok akartak lenni, de valamiért mégsem sikerült a tervük. A portálnak elmondták, hogyan érzik magukat miután felépültek, és néhányan azt sem titkolták, mennyire rossz ötlet volt, hogy egykor el akarták dobni maguktól az életet.

1.

"9 évvel ezelőtt öngyilkos akartam lenni, most pedig az egyhetes kisfiam kedvenc alvóhelye vagyok" - foglalta össze egy Reddit felhasználó.

9 years ago I was suicidal and ready to die, now I’m my week old son’s favorite place to fall asleep. from r/happy

2.

hirdetés

"A barátom és én egy évvel ezelőtt találkoztunk a pszichiátrián, miután mindketten öngyilkosságot kíséreltünk meg. Ma azt ünnepeljük, hogy mégsem haltunk meg".

My boyfriend and I met a year ago in a mental hospital after we had both attempted suicide. Today we're celebrating one year of not being dead! from r/happy

3.

"Két évvel ezelőtt öngyilkossági kísérletem volt, és 5 hónapig voltam a kórházban. Az orvosok azt mondták, hogy az életem hátralévő részében egy kerekesszékben maradok. Ma éppen Japánban biciklizek."

4.

"Az elmúlt 7 évig küzdöttem depresszióval és öngyilkossági kísérleteim is voltak, amelyek miatt többször is kórházba vittek.

A tavalyi év során fizikailag és szellemileg jelentősen felépültem, és diplomát szereztem. Soha nem gondoltam, hogy idáig eljutok."

5.

"Fotó, amit egy órával ezelőtt készítettem, és a másik fotó - 21 hónappal ezelőttről. Körülbelül 1 órával a fénykép elkészítése után öngyilkossági kísérletet hajtottam végre. Miért osztom ezt meg? Hogy megmutassam, hogy lehetséges a változás. "

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>



hirdetés
KÖVESS MINKET:




Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
margarita-tomovska.jpg

Milliókat költ egy munkanélküli anya Ausztráliában - megmutatta számlakivonatát is

Felfedte azt is, ki finanszírozza luxuséletét.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. május 09.


hirdetés

Margarita Tomovska előszeretettel pózol több ezer dolláros ruhákkal és ékszerekkel, valamint milliós luxusautókkal az Instagramon - annak ellenére, hogy hivatalosan munkanélküli - írja a Mirror című brit lap.

Volt olyan követője a több mint 70 ezerből, aki rákérdezett, hogy miből telik a képeken látható luxuséletre. Margarita nem volt szégyellős, és

egy fényképpel válaszolt a bankszámlakivonatáról, amelyből kiderült, hogy nagyjából 110 millió forintnyi ausztrál dollárból gazdálkodik.

A kérdésre, hogy egy Sugar Daddy finanszírozza-e, csak annyit felelt, hogy támogatója fiatalabb nála, ezért inkább "Sugar Baby"-ről vagy "Toyboy"-ról lehet csak szó. Vagyis valóban van egy párja, aki megvesz neki mindent, amire szüksége van, ennek ellenére a kedvenc autómárkája után Mercedes Mumként is ismert Insta-sztár nem gondol úgy a kapcsolatukra, mint ami csak az anyagiakon nyugodna.

Getting a little wet ? ? @mercedesbenz_sydney - . . Hoodie: @balenciaga Shoes: @balenciaga

860 Likes, 60 Comments - ♕ MARGARITA ♕ (@margaritatomovska) on Instagram: "Getting a little wet ? ? @mercedesbenz_sydney - . . Hoodie: @balenciaga Shoes: @balenciaga"

hirdetés

Tomovskának egyébként korábban meggyűlt már a baja a hatóságokkal: börtönbüntetésre is ítélték, mert gyorshajtáson kapták. Súlyosbító körülménynek vették, hogy vele volt akkor három éves kislánya is.


hirdetés
KÖVESS MINKET:




hirdetés
Roshni_Single_DSC_4364.jpg

5 tipp, hogy jól használd ki a hűségkártyád!

Csaknem mindenkinek ott lapul a pénztárcájában néhány vásárlói hűségkártya. De vajon kihasználjuk őket? Kihozzuk belőlük a maximumot? Most ehhez adunk tippeket.
Szponzorált tartalom (X) - szmo.hu
2020. május 11.


hirdetés

A legtöbb üzlethálózat hűségkártyával igyekszik megtartani vagy magához vonzani vásárlóit, melyek különféle előnyökhöz, kedvezményekhez juttatják őket. Csak okosan és rendszeresen kell használni őket és valóban jelentősen olcsóbban zárhatunk egy-egy bevásárlást. De mire érdemes figyelni, hogy valóban sokat spórolhass?

1. Mindig legyen nálad a kártyád

És ne felejtsd el használni sem! A pontgyűjtés lényege a legtöbb üzletláncban, hogy minden elköltött X forint után pontokat írnak jóvá a kártyádra, melyeket kedvezményekre, különféle utalványokra válthatsz be. Éppen ezért itt tényleg minden pici összeg számít, úgyhogy legyen szó nagybevásárlásról vagy csak a reggeli péksütidről, mindig vedd elő a hűségkártyádat!

2. Töltsd le mobilodra az alkalmazást

A legtöbb cég már mobilalkalmazást is fejlesztett a pontgyűjtőkártyához, így gyakran az sem baj, ha otthon felejtetted, mert az applikáció segítségével rögzítheted pontjaidat. Emellett gyakran külön, csak az alkalmazásban elérhető kedvezményeket is találhatsz, úgyhogy mindenképp megéri telepíteni, hogy tagságod minden előnyét kihasználhasd.

hirdetés
Te hűséges vásárló vagy?

Neked van hűségkártyád? Ha igen, milyen típusú üzlethez kapcsolódó kártyád van? Kíváncsiak vagyunk, te hogy válaszolnád meg ezeket a kérdéseket.

Segíts nekünk, töltsd ki rövid kérdőívünket, amit ITT találsz!

3. Figyeld az üzletekben a hűségkártyás ajánlatokat

Érdemes az üzletekben nyitott szemmel járni, ugyanis gyakran készülnek külön ajánlatokkal hűséges vásárlóiknak. Lehet, hogy a hűségkártyádnak köszönhetően akciósan vehetsz meg egy teljes árú terméket, de gyakran érhetnek dupla pontokat is bizonyos árucikkek, úgyhogy nem árt figyelni.

4. Használd online vásárlásnál is

Ahol van webshop, ott biztosan használhatod a hűségkártyádat is. Ha online tudod le a nagybevásárlást, akkor sem kell lemondanod a pontjaidról, csak ne felejtsd el használni a kártyádat, és a következő kör máris olcsóbb lesz.

5. Figyeld a pontokat

Kövesd a mobilalkalmazásban az összegyűjtött pontjaidat és váltsd be jutalmakra. Sok áruházláncnál negyedévente válthatod kedvezményekre a pontjaidat, így érdemes észben tartanod és időben felhasználnod azokat. Sok esetben különféle utalványokra, nyereményekre vagy kedvezményekre válthatod az összegyűjtött pontjaidat, de némelyik akció határidős, úgyhogy nem árt, ha ezekre is figyelsz.

+ 1 A Tesco ClubCard most még jobban megéri

A Tesco hűségkártyája, a ClubCard nemrég megújult és minden 100 Ft után egy újabb pont üti a markodat. A pontokat vásárlási utalványokra válthatod és a ClubCard-nak köszönhetően külön akciókat érhetsz el a Tesco üzletekben és a mobilalkalmazáson belül is. Ha szeretnél Te is klubtag lenni, ide kattintva vagy az üzletekben igényelheted saját, ingyenes ClubCard-odat. Hogy miért éri még meg klubtagnak lenned, arról itt tájékozódhatsz.


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
kave_bogre_unsplash.jpg

Kevésbé híznak el azok a nők, akik naponta 2-3 csésze kávét isznak

Egy tanumány szerint a nők esetében kapcsolat lehet az alacsony testzsír-százalék és a kávéfogyasztás között.
képünk illusztráció, fotó: Unsplash - szmo.hu
2020. május 16.


hirdetés

Alacsonyabb a hasi és a teljes testzsír-százaléka azoknak a nőknek, akik naponta 2-3 csésze kávét fogyasztanak, írja a Science Daily egy friss tanulmányra hivatkozva.

Az Amerikai Betegségkezelési és -megelőző központ (CDC) által szervezett felmérésben jutottak a tudósok arra a következtéetésre, hogy kapcsolat lehet a naponta elfogyasztott kávé és az elhízás között.

Megállapították, hogy azoknak a 20-44 év közötti nőknek, akik átlagosan napi 2-3 kávét isznak, 3,4%-kal alacsonyabb az átlagos testzsír-százaléka. Még ennél is szembetűnőbb eredmény mutatkozott meg a 45-69 éves nők között, akik napi 4 vagy még ennél is több kávét isznak: közöttük 4,1%-kal alacsonyabb volt az elhízottak aránya a kávét nem fogyasztó társaikhoz képest.

Összességében 2,8%-kal alacsonyabb a tanulmány szerint azoknak a nőknek a testzsír-százaléka, akik naponta 2-3 csésze kávét is elszürcsölnek.

Érdekes, hogy a férfiaknál lényegesen kevésbé volt megfigyelhető kapcsolat a rendszeres kávézás és az elhízás között. A 20-44 év közöttiek esetében csupán 1,3%-kal csökkenti ugyanennyi kávé a teljes testzsírt, 1,8%-kal pedig a hasi zsírt.

hirdetés

A tanulmány vezető szerzője szerint az lehet a magyarázat, hogy a koffein mellett a kávéban lehetnek olyan bioaktív vegyületek, melyek szabályozzák a súlyt, és amik ráadásul potenciálisan elhízásgátló vegyületekként működnek.

"Lehet, hogy a kávét vagy annak hatékony összetevőit érdemes beépíteni az egészséges étrendbe, ha ezzel is csökkenteni lehet az elhízás miatt kialakuló krónikus állapotot és következményeit"

- tette hozzá Dr. Lee Smith.


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
edzes-1000x667.jpg

Edzés otthon: könnyen baj lehet, ha erre nem vigyázol

Szakember segít, mire érdemes vigyázni, ha valaki otthon sportol a karantén idején.
K.U.D./A címlapkép illusztráció: Unsplash - szmo.hu
2020. május 08.


hirdetés

A koronavírus szinte mindenki életére hatással van. Március közepe óta, aki csak teheti, otthon van. Ez pedig értelemszerűen azt is jelenti, hogy akik korábban rendszeresen jártak valamelyik edzőterembe edzeni, most leginkább otthon mozognak, és azok, akik korábban nem végeztek rendszeres testmozgást, esetleg most kezdenének hozzá. Ez nem meglepő, hiszen a sport az egyik legtermészetesebb módja a feszültség levezetésének. Márpedig a stressz most a legtöbb ember mindennapjainak szerves része. Csakhogy ha nem vigyázunk, és nem okosan kezdünk el otthon mozogni, könnyen sérülés lehet a vége.

A jó hír, hogy aki most szeretne elkezdeni sportolni, annak rengeteg lehetősége van: az interneten tömérdek ingyenes videó hozzáférhető, különböző mozgásformák, különböző hosszúságú és nehézségű edzések. Keresztes Nóra személyi edző, egészségfenntartó és regeneráló masszőr szerint annak, aki eddig személyi edzővel dolgozott, érdemes most is így folytatni a munkát, hogy folyamatos szakmai kontroll alatt lehessen tartani a fejlődést. A személyi edző ugyanis különböző platformokon keresztül élőben, azonnal tud korrigálni, ha szükség van rá.

"Érdemes kipróbálni többféle óratípust, edzőt, a legtöbbnél elérhetőek élő videók nyilvánosan is, így lehetőségünk van eldönteni, melyiket érezzük magunkhoz közel. Olyan edzőt válasszunk, aki most az online edzés világában sem feledkezik meg a bemelegítés és levezetés fontosságáról, ami azért legalább egy 10-10 percet tegyen ki"

– javasolja Keresztes Nóra. Érdemes olyan videós edzést választani továbbá, ahol az edző a személyesen levezetett edzésekhez hasonlóan szöveggel kíséri a mozdulatsort, amit jó maga is követhető tempóban bemutat.

"Ha túlhajszolt életvitel jellemző ránk, akkor már az is ki tud kapcsolni és feltölteni, ha valaki akár egy fél órát sétál naponta, vagy egy alapgyakorlatokból összerakott programot végez el. Utóbbihoz jól jön, ha van kisgyerek is a háznál, és vele együtt mozgunk, a gyerekek ugyanis olyan szabályosan guggolnak még, hogy az könyvbe illő, érdemes figyelni őket" – mondta a szakember, hozzátéve, nem tartja kizártnak, hogy a mindennapi élet menetrendjébe visszatérve a jelenleg munka nélkül lévő gyógytornászok, mozgásterapeuták, masszőrök, és egyéb sportrehabilitációs szakemberek nem fognak unatkozni, lesz mit helyre rakni a hirtelen „ide nekem az oroszlánt” motivációs edzések elkövetőinél.

hirdetés

Mi kell egy eredményes otthoni edzéshez?

Az internetről gyakorlatilag bármilyen fitnesz eszköz megrendelhető, de nem érdemes felesleges kiadásokba bocsátkozni.

"Régen sem volt ennyi kiegészítő, ennek ellenére saját testsúlyukkal és a környezetében megtalálható tárgyakkal sikerült megoldani a napi edzést (legyen az akár egy szék, vagy kanapé, vagy egy gumiabroncs, partvisnyél)" – mondta Keresztes Nóra, aki szerint ez most egy nagyszerű időszak lehet arra, hogy egyáltalán maga a mozgás szeretete, a magunkra fordított idő bevezetése szokássá alakuljon. Aztán jöhet a "díszítés" eszközök formájában.

Ha valaki mégis szeretné kicsit „feldobni” a mozgást, gumikötéllel, vagy különböző erősségű és hosszúságú kör gumipánttal, gumiszalaggal, esetleg gimnasztikai labdával is változatosságot és plusz ellenállást csempészhetünk alap edzésünkbe.

Mennyi időt szánjunk az edzésre?

Hajlamos az ember túlzásokba esni, de ahogy a mondás is tartja a kevesebb néha több. Keresztes Nóra azt javasolja, ne most készüljünk világmegváltásra, annak ellenére, hogy még mindig az forog a köztudatban, hogy az edzés is csak akkor hat, ha fáj, vagy ha minden nap maximumra pörgeted magad.

"Ha kezdő vagy, akkor célszerű a fokozatosság elvét betartva növelni az ismétlések számát, az edzésidőt, majd a gyakorlatok és edzések számát. Nehogy aztán a hirtelen túl sok terhelés okozta sérülések, fájdalmak vagy esetleg a sikeres végrehajtás megélésének hiánya már gyökereiben égesse ki a kezdeti lelkesedés lángját"

– mondta.

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


hirdetés
KÖVESS MINKET:







Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!